Analogiset ja Digitaaliset Comm - Haykin

M

magnetra

Guest
Onko joku viittaa kirjan "Johdatus Analogiset ja digitaaliset Communicatios" Simon Haykin. ? Olen kyselyn osalta kysymys tässä kirjassa?. Magnetra

osalta minulle, yritin ladata tämän kirjan, mutta huomasin että se on "viestintäjärjestelmä" by Haykin anyway, jos u löytyy linkki tähän oppikirja plz kertoa minulle ... osalta

Hei kaikki, minulla on tämä kirja "Communication Systems BU \\ y Simon Haykin" jos u halua tätä, posti pelissä adnan.sana2gmail.com lähetän sen u. Mitä daniz40

Kyllä, käytän sitä kuin oppikirjaksi kurssin Analog Communications. Millaisia kyselyn?

saileshvk, voisitteko katsoa PG 248, harjoitus 7, kysymys M-kuuta PAM käyttävä esiin kosini Roll off alfa. Kysymys sanoo "signalointi rate", mutta mielestäni sen pitäisi olla "tietoa rate". Voisitko tarkistaa, että. Terveisin M

Kukaan ei ole ratkaisu käsikirja Johdatus Analogiset ja digitaaliset viestintä Simon haykin ja Michael Moher. [Size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 1 minuuttia: [/color] [/size] Onko kellään ratkaisua käsikirja Johdatus Analogiset ja digitaaliset viestintä Simon haykin ja Michael Moher.

Etsin ratkaisua liian .. jos joku on sen kanneperusteet auttaa

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back