Analysing koaksiaalisen on suorakulmiosta waveguide siirroksia

S

sandruska

Guest
Olen Analysing koaksiaalisen on suorakulmiosta waveguide siirroksilla ja tulokset parametrit S11-ja S21 ei korjaa.
I am using suorakulmiot varten aproximating että coaxials ja olen käyttäen kuten magnetointi, kerääntyvät satamissa (sisäinen waveguide).Waveguide materiaali on tyhjiö,
enkä ole osoitettu mitään Boundary sen suunnitteluun.Tämän vuoksi tulokset parametrit S11-ja S21 ovat välillä 11-15 GHz on väärässä järjestyksessä-10dB, miksi?.(please, katso suunnittelu)

Kiitos kaikille.
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Voitteko antaa mitat, koaksiaalinen ja suorakulmainen waveguide?

Actually I
didnt saada paljon tietoa asettaminen magnetointi ja lunmped satama,
voin vain perusta mitä olen arvannut alkaen ur luku.
Ja lisäksi voit liittää houkutella nastainen kanssa koaksiaali linja, niin voi käyttää aalto sataman ulkopuolella waveguide, voimme saalis kaikki tiedot tilanvalitsinta siirtymävaiheessa.
Ystävällisin terveisin,

sry, kuva jääneiden
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Hei,

Minulla ei ole tarpeeksi pisteitä lukea asiakirjan.Oletan, että käytät HFSS.Ensinnäkin haluan suositella käytettäväksi Waveports kanssa Driven modulaarinen ratkaisu.Varmista, että olet asettanut tarpeeksi liikennemuotojen erikoislaitteisto, muuten voit saada vääriä tuloksia.

Toiseksi, miksi olet lähentämällä coaxials kanssa suorakulmiot?HFSS käsitellään totta pinnat helposti.Voit jopa ohjata pinta approxiamtion käyttäen silmän toimista ..

Kolmanneksi En ymmärrä ääriolosuhteissa ...
From the HFSS valikossa valitse Boundary Näyttö (ratkaisija view).Varmista, että reunaehdot ovat kuten odotettavissa.Oletuksena ulkopohjat rajan ehto PEC (Perfect Electric Conductor).

Itai

itaifrenkel wrote:

Hei,
Toiseksi, miksi olet lähentämällä coaxials kanssa suorakulmiot?
HFSS käsitellään totta pinnat helposti.
Voit jopa ohjata pinta approxiamtion käyttäen silmän toimista ..
Itai

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back