analysoi antennit

J

jakjoud

Guest
Please can you help me, Otan vaiheessa analysoidaan antenni microstrip Matlab, voit näyttää minulle joitakin dokumentteja, haluan myös, jos on olemassa joitakin tutoriels tai esimerkkejä.
thaks paljon

sinun on ilmoitettava, mitä numeeriseen menetelmään haluat käyttää, MOM, FEM, FDTD tai muille.

voit vain tontin analyyttinen kaava radation on MATLAB, mutta jos wabt simuloi-antenni, jossa otetaan huomioon kaikki vaikutukset nonidealities, sinun on käytettävä 3D-simulaattorin kuin HFSS.

Minun mielestäni tämän ongelman voit tarkistaa kirja
ANTENNA Theory - CA BALANI
nauttia

jakjoud kirjoitti:

Please can you help me, Otan vaiheessa analysoidaan antenni microstrip Matlab, voit näyttää minulle joitakin dokumentteja, haluan myös, jos on olemassa joitakin tutoriels tai esimerkkejä.

thaks paljon

Oma expereince sanoo, että se on täysin possble on simualte kuvion käyttäen Matlab, mutta se defenetily tarvitsevat työtä.Entä on IE3D tai ansoft.He ovat opiskelijoiden kokeiluversio availble.En voi olla M-tiedosto laskemiseksi keskinäisen CE ja eräät muut tekijät, mutta ei radaiton mallia.

Ystävällisin terveisin

Hei
Olen neuvoja voit tarkistaa tämän verkkosivustonfile.21ic.com.cn sitten valita RF-suunnittelu kansio se sisältää kirjan antenni Matlab onnea

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back