Anika-F2 satelliitti

K

kzoom

Guest
Ka-kaista taaj 20-30 GHz, on tiedettävä, miten setup RF testauslaitteistoon tehdä paikalla kaukovalo ja yhdyskäytävän testausta?Jokainen ehdotus ... Kiitos.

Tein hieman työtä Anika-F2 klo BSS.Luulin, että se oli antanut jo.Anyways ...Onko kokenut teknikkojen ja insinöörien käsillä apua?Tämä on erittäin kallista laitteistoa niin ei hitto vieköön!

On vauhtiin.Olen työskennellyt laskemisesta RF-testi suunnitella yhdessä, ja ohjelmiston verkon suorituskykyä yhdentymistä.Minulla ei voi löytää mitään insinööri, jolla on alan osaamista.Any ideas mistä voi saada apua?

Onko doc helmikuusta F1, jota voit käyttää?Mitä integraation taso on sinulle?Mikä rakennus / workarea?Mikä on taustalla?

Kyllä, muutamia.Tämä on Kenttä Spot Leveys testaus ja kolminkertainen kohta testausta.Software tehdä suurin osa tietojen tallentamisen automaticly.Tausta RF Wireless.

Olet TA?Testausta highbay?Minulla ei ole mitään kokemusta siellä.Työskentelin TK osana insinööri tekee transistori tason suunnitteluun ja MMIC testausta.En voi olla joitakin neuvoja erityisiä intruments, yhteyksille, jne., mutta niin pitkälle kuin STE ja ohjelmistojen osalta en usko, että kukaan tässä voisi auttaa.Tarvitset jotakuta sisältä, joten vain kysyä noin.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back