Anritsu Wiltron 360 vektori-verkon analysaattori docs käytettävissä

P

pit

Guest
Hello! Olen saanut joitakin ohjeista Anritsu Wiltron 360 vektori-verkon analysaattori. Tämä sisältää käyttöohje, GPIB ohjelmointi oppaat ja muita. Jos joku on kiinnostunut voin ladata sen täältä. Tämä tieto on vaikea löytää. CU

Malli 360 Vector Network Analyzer Materials Measurement Software Ohjelmiston käyttöopas Tämä käsikirja soveltuu WILTRON 360 Vector Network Analyzer: Materials Measurement Software, ohjelmistoversio 1.02 ja materiaalit arvostaminen Package WILTRON Model 2300-11A

360 VECTOR NETWORK ANALYSAATTORIN GPIB ohjelmointiopas Software Version 3.07

MALLI 360PS20A pulssi / CW VEKTORI NETWORK analysaattorijärjestelmä KÄYTTÖOHJE

Malli 360 Vector Network Analyzer GPIB PIKAOHJE Software Version 3.07

MALLI 360B VECTOR NETWORK analysaattorin toiminnan MANUAL Ohjelmistoversio: 4.05

MALLI 360B VECTOR NETWORK ANALYSAATTORIN GPIB ohjelmointiopas Software Version 4.05

Anritsu 360B/37XXXA/B Series Vector Network Analyzers Application Note-kiekkojen mittaukset 110 GHz

Minulla on myös dokumentit noin 37xxx sarjassa ja 46xx-sarjan, toiminta ja GPIB ohjelmointi käsikirjat.

Onko sinulla malli 360 Vector Network Analyzer huolto-ohje?

[Quote = mstar-tech] Onko sinulla malli 360 Vector Network Analyzer Maintenance Manual? [/Quote] Hello kaikki. Olen paperiversio Huoltokirja (myös op. Käsin jne.) Lisäksi olen toimivat levyt 3.02 kanssa aika verkkotunnuksen, 3.03 kanssa aikatasossa ja 3.04 kanssa aikatason. Etsin koskaan Käyttöjärjestelmäversio levyä ja kiinnostaisi kovasti jos joku ei ole koskaan versiot.

Hello Pit: Voisitteko lähettää Anritsu-Wiltron 360B Käyttöohje minulle?

[Quote = K0YW] Hello Pit: Voisitteko lähettää Anritsu-Wiltron 360B Käyttöohje minulle? [/Quote] Tässä on vanhempi versio käyttöoppaasta. Ja olen edelleen etsii uutta ohjelmistoa kuin 3,04 (joku lähettää 3,08 vaan huonoa tuuria ja menetin sen!) Ramppa, OH2LIY

Hello Ramppa, OH2LIY, Kiitos, että dokumentit ladattavissa. Minulla on hyvä tiedosto OM-RF Manual. Lataaminen on hidasta Puhelinliitäntä on vaikeaa, mutta minulla ei ole muuta vaihtoehtoa vuonna karu Mountain maassa Colorado. Oma ensimmäinen yritys lataamalla käyttöohje ei onnistunut koska siirto katkesi ennenaikaisesti. Yritän jälleen varhain aamulla, kun net käyttö on vähäistä. Aion myös uudelleen tsekkaat ohjelmisto levy nähdä mikä versio minulla on. Luulen sen 4.08. Teen varma ja saada takaisin sinulle. Minun täytyy tehdä varmuuskopion ja voi saada sen jotkut muut tiedotusvälineet lähettää Suomessa. BTW, tiedätkö OH2RF ja OH2AXH? Ne ovat stipendiaatti EMER n 23 ja 13 cm. Kerron tiedät minun toiveikas menestyksen. Kiitos avusta. Jos en pysty alas ladata sitä menestyksekkäästi, voin mennä minun paikalliseen kirjastoon kaupungissa ja käyttää 11 MB valokuitu yhteyden High Speed ​​Download! Ole varovainen, hey hey! 73 Bruce

[Quote = K0YW] Hello Ramppa, OH2LIY, Kiitos, että dokumentit ladattavissa. Minulla on hyvä tiedosto OM-RF Manual. Lataaminen on hidasta Puhelinliitäntä on vaikeaa, mutta minulla ei ole muuta vaihtoehtoa vuonna karu Mountain maassa Colorado. Oma ensimmäinen yritys lataamalla käyttöohje ei onnistunut koska siirto katkesi ennenaikaisesti. Yritän jälleen varhain aamulla, kun net käyttö on vähäistä. Aion myös uudelleen tsekkaat ohjelmisto levy nähdä mikä versio minulla on. Luulen sen 4.08. Teen varma ja saada takaisin sinulle. Minun täytyy tehdä varmuuskopion ja voi saada sen jotkut muut tiedotusvälineet lähettää Suomessa. BTW, tiedätkö OH2RF ja OH2AXH? Ne ovat stipendiaatti EMER n 23 ja 13 cm. Kerron tiedät minun toiveikas menestyksen. Kiitos avusta. Jos en pysty alas ladata sitä menestyksekkäästi, voin mennä minun paikalliseen kirjastoon kaupungissa ja käyttää 11 MB valokuitu yhteyden High Speed ​​Download! Ole varovainen, hey hey! 73 Bruce [/quote] OH2AXH vain käyttää minun 360 tehdä uusia 23cm-3cm monitaajuuksiset dishfeed:) hyvä, jos voi tehdä kopion, että levy, ja myös kopioida niitä prog1/2/3 tiedostoja. Tässä Service Manual (se on myös ko4bb web) ...

OH2LIY: Kiitos ops käsin. Se onlt kesti 12 min ladata valokuituliitännän meidän paikalliseen kirjastoon. Olen tarkistanut minun ohjelmisto levy. Anteeksi, se on luultavasti kuten sinun, versio 4.05. Se on aika verkkotunnuksen vaihtoehto kuitenkin. Kiitos löytää huolto-ohjekirjassa. Otan mahdollisuuden ladata sen pian. Ole hyvä ja eteenpäin paras 73 OH2AXH ja jengi. 73 Bruce

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back