Ansoft Simplorer Vs.

T

toad_th

Guest
Onko kellään joitakin lausunnon verrataan näitä kahta ohjelmat Power Electronics Circuit simulointi?

Oman kokemukseni mukaan, hyvä, Simplorer on, että se toimii Windows XP-ympäristössä.Vaikka SaberDesigner virallisesti ei ole, se experients käyttöoikeudentarkistuskoodin ongelma hoitaessaan simulointi.Vaikka et voi vedota luonnos GUI, kun yrität tehdä DC-analyysiin, se näkyy jonkin virhe aliohjelmaan.Sanottiin tämä johtuu yhteensopimattomuuden muistin hallinta on XP.

Kuitenkin simplorer kuluttaa paljon järjestelmän resurssien, erityisesti jäljittelee Switching piiri.Kun simulaattorin kuluttaa järjestelmän fyysisen muistin, PC saa vaivaa sujuvasti.On lähes mahdotonta vaihtaa Windows tehtäviä, koska tietokone käyttäytyy kuin kivi tästä tilanteesta.Joten ratkaisu on: 1) varustamaan järjestelmän hullu suuri muisti, 2) vältetään monitaitoisuutta operaation aikana simulointi.

Kun taas SaberDesigner, voit vaihtaa muistin käyttötilan.Vaikka järjestelmä hidastaa, kun muistin käyttö on järjestelmän phisical muistia, se on paljon parempi kuin Simplorer.

Koskevat tulokset sekä simulaattoreissa, kokemukseni kertoo minulle, että SaberDesigner olisi nopeampaa, ja sen tulos olisi resonable hyväksyttävä (ainakin lähempänä minun arvioni ennen simulointi).

Onko joku muu on arvioinut näiden simulaattoreita?Ehkä niitä muita sovelluksia kuin tehoelektroniikka kytkentä piirejä.

Jos kyllä, voisitteko jakaa kokemuksia täällä?Kiitos!

käyttäen simplorer nyt ..

mieltä, että u on oltava paljon muistia ..Minimi RAM-muisti u tarve on 512 ja nyt olen jo simplorer käyttäen 1G RAM-muistia, mutta silti .. i-kirjain erikoiskieli varaa avata liikaa ikkunoita kerralla .. aiheuttaa my system to hang

ja yksi hanke tiedoston voi helposti kestää jopa puoli on minun 256 tumb ajaa

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back