Antennin query

J

jootachappal

Guest
Voiko joku kertoa minulle, että kuinka on mahdollista tunnistaa antennin
n polarisaatio vain tarkastelemalla antenni?Toiseksi mukauttamismahdollisuutta on mahdollista, että taajuus harjoittajan on alle tiedot signaali?

voit tunnistaa antennin
n polarisaatio vain, jos asiantuntija ja te tiedätte, miten
sen rakennettu.jos ei vain mittaus tunnettu toinen antenni.

yleensä tietojen signaali on ääni-, video-tai digitaaliset info.ne ovat matalia taajuuksia, jotka eivät voi lisääntyä ja ilmassa.niin valitsemalla harjoittajalta korkeat taaj.tuo
propagoivat hyvin ilmaan ja moduloida sitä.voimme välittää tiedot.

Jos tiedät mikä polarisaatio lähettävä antenni on ottaa, se on helppo arvata vastaanottaa antenni.
Mutta jos dnt Tiedän, että lähettävän antennin polarisaatio, tai jos antenni lähettää yhden, sitten
saattaa olla mahdollista, että sinulla on useampi kuin yksi polarisaatio on osallisena.
Jotkut standardi, kuten boardcast tai matkapuhelin on joitakin tyypillisiä tyyppi polarisaatio, joten voit tarkistaa nämä monia asioita, ennen kuin päätetään tyyppi polariztion.

Kiitos myönteisen vastauksen.

Mitä olen pyytänyt, että olettaa, jos minulla on lähettävä antenni sitten on mahdollista tietää, onko se on vaakasuoraan polarisoidun tai pystysuunnassa fyysisen ulkoasun antenni.
Toiseksi, jotta piirtää kuvion erityisesti antenni on välttämätöntä, että antenni on olla detektorin antenni.Tämä on kuvion on riippuvainen luonne vastaanottava antenni vai ei?

Polarisaatio Antennin riippuu antenni (silmukka, mikro nauhat, dipoli jne.), rehu-ja asennettavat antenni suhteessa maahan (maa).Tämä kaikki tekijät päättää polarizations että antenni.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back