Antennin suunnittelu aa RFID-lukija

S

sukanya

Guest
Hei, Olen suunnittelemalla RFID-lukija. Voiko joku auttaa minua antennin suunnittelu radiotaajuus sovelluksia. Lukija toimii taajuudella 135kHz ja nykyisen miehistön Antennin tulee olla 137mA. Kerrothan siitä miten antenni on suunniteltava ja mitkä ovat eri antenni, joka voidaan suunnitella. Myös kertoa antenni, joka voidaan rakentaa piirilevylle. Kiitos.

On hyvin vaikea rakentaa antenni piirilevyllä tällä freq. Antennin tulee olla osa resonanssipiirin viritetty 125KHZ. BTW, RFID, sikäli kuin tiedän, freq. ei 125KHZ, ei 135. Antennin tulee olla suunnilleen alueen luottokortti, ja monta kierrosta olisi noin 30. Langan läpimitta: 0.3-0.5mm. Kuten aiemmin sanoin, antenni tulee osa resonanssipiirin, ja jotta saavutettaisiin suurin mahdollinen lukuetäisyys (U voi saada 12-15cm), sinun täytyy virittää antennin työntämällä / leikkaus kierrosta kunnes saat mahdollisimman jännite sen päistä (> 50Vpk-PK). / Pisoiu

Tällä taajuudella fyysinen alue on hyvin pieni ja on induktiivinen kytkentä. Yleensä fyysinen alue on halkaisijaltaan noin pienempää kelat (lukija ja vastaaja), paitsi joissakin poikkeustapauksissa. Olen nähnyt yhden metrin etäisyydellä lukija, joka oli lähetin kelan puoli metriä yli ja saa kela noin 6 cm neliö monta kierrosta. Molemmat olivat painettu paksu kupari vähentää tappioita. Vastaajat olivat ohutta lankaa haava monta kierrosta haavan kehällä muovikortti (mm tai kaksi todellista ulkoreunasta kortti) muutaman senttimetrin yli molempiin suuntiin ja IC kytketty kela.

Kyllä, se on paljon tuotteen käynnissä tällä frequncy mutta lukuetäisyyttä lyhyempi kuin 100cm. et voi valita tuotteen 13.65Mhz

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back