apua, antenni varten RF hakemuksen 868MHz

N

nataliezhang

Guest
Hei kaikki,

Olen työskennellyt antenni suunnittelua varten RF hakemuksen 868MHz.luetut vaihteluväli on noin 1-2 metriä ja recived teho tarvitaan valtaan RF siru on noin 100 microwalt.

joiden geometria on sopiva tällaiselle antenni?Olen harkitsee dipoli, mutkitella linja ja niin edelleen.

Voisiko joku antaa minulle ehdotusta?kiireellinen!

kiitos paljon.

Tarvitaan lisää tietoa.Haluatko 360degree kattavuus noin lukija, 180degree kattavuus on seinälle tai turnstyle, 2m mukaisesti lukija?

mitä eroa on 360degree kattavuus noin lukija ja 180degree kattavuus?ettekö katso suunnattu tai suuntaamaton antenni?

Quote:

mitä eroa on 360degree kattavuus noin lukija ja 180degree kattavuus

antenni on käytössä jossakin RF smart anturi vuonna 868MHz, joka on samanlainen kanssa RFID-järjestelmää.

sen hihassa antenni voidaan myös käyttää ~
pituus on vain 12 cm ~

Hi Natalie, olen myös suunnittelussa antennin tässä frecuency range.I oli ajatellut ehkä meanderline voisi olla hyvä vaihtoehto.Mutta
en ole varma, koska
olen lukenut, että painetut antennit eivät ole kovin tehokkaita.Ehkä yksi helix ...

hi, Javirulo,

Mikä on hanke?

minun hanke, i pyydettiin suunnittelemaan UHF-antenni, joka rf smart anturin avulla sonetti ohjelmisto.Katson myös käyttää mutkitella linja-tai dipoli-antenni.mutta olen ehdottomasti uusi antenni design.Toivon saavani hyödyllistä tietoa tässä foorumissa.

pitää, ehkä voimme jakaa tietoa.

Jos haluat, että painettu pieni antenni kokeile Koch dipoli.Se voi saavuttaa saada enintään 7 dBi.
Se on paljon pienempi kuin dipoli-antenni, kun on samat ominaisuudet sitä.

Voit ehdottomasti edetä kanssa microstrip antenni.On hyvin helppo hallita ja fab.Yhteisessä suorakulmainen muoto tekee sinulle koska kaistanleveysvaatimuksia on hyvin alhainen (Oletan, että työtä saman kaistanleveysvaatimuksia kuten RFID).

on paljon tuotteen voit viite.Esimerkiksi TI:
n jutut on hyvä

Minkä tyyppinen seuraavat on parempi (pienet ja suuret Gain) painettu SAAT-antenni (näköetäisyys, 20cm-50cm, 1.8GHz):
1) PIFA
2) Yagi tai Quasi-Yagi
3) painettava dipoles tai Koch dipoles
3) painettava log määräajoin

Kiitos todella paljon vastauksestanne, joka auttaa minua limite Hakuni google.

Kiitos niin paljon hyviä kommentteja.Mielestäni minulla on jonkinlainen käsitys siitä nyt ja voi tehdä päätöksen.Kiitos voittoa.

nataliezhang wrote:

antenni on käytössä jossakin RF smart anturi vuonna 868MHz, joka on samanlainen kanssa RFID-järjestelmää.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back