S
sadid
Guest
Hei olen BS opiskelija ja haluat valita minun päättötyö. Olen valinnut täytäntöön ATM tai MPLS tai ... yli FPGA. En ole tarpeeksi informoituna noin ATM / MPLS / ... Nyt tarvitsen apuasi sth yleistä. 1.How sinä kategorisoida näistä aiheista? Esimerkiksi: he ovat yksi tiedonannon kytkimet tai ... Haluan etsiä ja lukea joitakin yleisiä ja on nyt heidän Luokka nimi esim mikä on luokka FrameRelay, ATM, MPLS, ... (Toivottavasti välittää minun keskimääräinen oikein) 2.Mikä 's mielipiteesi toteuttamalla nämä kytkimet ovat ne niin monimutkaisia (Olen lukenut sth heistä ja he eivät tuntuu liian monimutkainen toteuttamiseksi) 3.which toinen on parempi täytäntöönpano? Haluan kysyä teiltä, koska pro. visio. Mielestäni MPLS on parempi bcz se uudempi. Vastauksesi auttavat minua paljon arvostan häivääkään tai hajuakaan joten auttakaa minua viemään minun ehdotusta eteenpäin ensimmäinen vaihe on 50% koko työstä olen tällä hetkellä hieman sekava Olen lukenut joitakin papereita noin TCP / IP ja Tietokoneverkot mutta ne eivät järjestävät mieleni aihe (olen VHDL koodaaja ja sähköinen opiskelija) ammatillista visio auttaa minua paljon Ystävällisin terveisin.