Apua!! CST mikroaaltouuni studiossa - antenni

A

angolaX

Guest
Teen hankkeen UWB-antenni suunnittelu ... Olen äskettäin asentanut CST Studio Suite 2006 Antennin simulointi, mutta en tiedä kuinka työskennellä tämän ohjelmiston avulla. Onko jollakulla on opetusohjelman suunnittelussa (mahdolliset) antenni CST? odottaa vastauksenne ... kiitos

ohjetiedostoja on vuonna CST joka auttaa u kautta desining .. paljon examplesa ovat siellä

on oltava Tutorial pdf: C: \\ Program Files \\ CST Studio Suite 2006 \\ Documentation \\ Microwave Studio voit hoitaa käyttämällä it.i ei

Ei kipuja, ei voittoja, sinun pitäisi lukeminen auttaa ja simuloida joitakin ordianry esimerkkejä seuraavat ohjeet ohjetiedostoja

[Quote = angolaX] Teen hankkeen UWB-antenni suunnittelu ... Olen äskettäin asentanut CST Studio Suite 2006 Antennin simulointi, mutta en tiedä kuinka työskennellä tämän ohjelmiston avulla. Onko jollakulla on opetusohjelman suunnittelussa (mahdolliset) antenni CST? odottaa vastauksenne ... kiitos [/quote] 1st. Haluan toivottaa teille lukita suunnittelussa antenni UWB! Näette monia haasteita, kun teet sen. Minun neuvoni unohtaa FR4 ja mennä RO4003 (tai parempi). Sitten haluan tuoda tämän artikkelin http://www.eetasia.com/ART_8800487045_499488_NT_0b2512b7.HTM tietoonne. Jos UWB on tärkein tuote oman yrityksen, ajattele kahdesti ... Vihdoin, kun muu kansa kirjoitti CST on erittäin hyvä kirja, ja on nopea aloitusopas samoin. Se vie vähemmän kuin 2 päivää on tarpeeksi tietoa, jotta voit aloittaa suunnittelu. Kerro meille jos sinulla on erityinen kysymys luettuaan kirjan.

Hei, Analogx Voisitteko kertoa minulle mistä sivuston voin alas kuorma cstmicrowaves studio?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back