Apua! - CST MWS portti määritelmä virheilmoitus

S

svarun

Guest
Hei kaikki, olen simuloidaan microstrip linjan sekoitusilmapelti-pii alustaan. Olen määritellä aalto portit molemmissa päissä. Saan virheilmoituksen. "Waveguide Port numero 1 on liian lyhyt. Aaltoputkityyppiset on homegeneous varten atleast kolme meshplanes vuonna lisäysaineiston suuntaan". Olen varmistanut, että alusta on tiheä, jotta se on atleast 8 soluja x-suuntaan, joka on myös suunta leviämistä. Still theerror pitää popping. Mitä teen? Kiitos ajastasi. -Svarun

Hi EIRP ja RF simulaattori, voitteko kertoa, jos mitä minä sen ymmärrän homogenity on oikea? Tämä on mitä ymmärrän. Oletetaan minun eteneminen suunta on sanoa x. Olen periaatteessa tehdä kolme ohutta viipaletta vastaa kolme solua x-akselilla ja sama laajuus Waveguide satama YZ tasossa. Sitten katson kolmea viipaleita. Niiden kaikkien olisi oltava sama eli ne olisi mentävä osittain päällekkäin toistensa tasan. Onko tämä oikea. Kerro jos tämä on oikea? PS: Jos tämä on oikein sitten minun malli ei täytä tätä ja en voi simuloida sitä. Minun täytyy keksiä muita tapoja. Kiitos ajastasi. -Svarun

[Quote = svarun] Hi EIRP ja RF simulaattori, voitteko kertoa, jos mitä minä sen ymmärrän homogenity on oikea? Tämä on mitä ymmärrän. Oletetaan minun eteneminen suunta on sanoa x. Olen periaatteessa tehdä kolme ohutta viipaletta vastaa kolme solua x-akselilla ja sama laajuus Waveguide satama YZ tasossa. Sitten katson kolmea viipaleita. Niiden kaikkien olisi oltava sama eli ne olisi mentävä osittain päällekkäin toistensa tasan. Onko tämä oikea. Kerro jos tämä on oikea? PS: Jos tämä on oikein sitten minun malli ei täytä tätä ja en voi simuloida sitä. Minun täytyy keksiä muita tapoja. Kiitos ajastasi. -Svarun [/quote] Hyvä ystävä Homogenity tarkoittaa sitä, että ruokinta Waveguide ei muutu mitat poikittaiseen (in your merkintätapa YZ) aikana 3 viipaleet x (lisätyt) suuntaan, OK? Olen liittänyt yksinkertaisen kuvan .. Jos tämä doesnt apua, pyydämme ilmoittamaan projekti täällä! Ystävällisin terveisin EIRP

[Quote = eirp] [quote = svarun] Hi EIRP ja RF simulaattori, voitteko kertoa, jos mitä minä sen ymmärrän homogenity on oikea? Tämä on mitä ymmärrän. Oletetaan minun eteneminen suunta on sanoa x. Olen periaatteessa tehdä kolme ohutta viipaletta vastaa kolme solua x-akselilla ja sama laajuus Waveguide satama YZ tasossa. Sitten katson kolmea viipaleita. Niiden kaikkien olisi oltava sama eli ne olisi mentävä osittain päällekkäin toistensa tasan. Onko tämä oikea. Kerro jos tämä on oikea? PS: Jos tämä on oikein sitten minun malli ei täytä tätä ja en voi simuloida sitä. Minun täytyy keksiä muita tapoja. Kiitos ajastasi. -Svarun [/quote] Hyvä ystävä Homogenity tarkoittaa sitä, että ruokinta Waveguide ei muutu mitat poikittaiseen (in your merkintätapa YZ) aikana 3 viipaleet x (lisätyt) suuntaan, OK? Olen liittänyt yksinkertaisen kuvan .. Jos tämä doesnt apua, pyydämme ilmoittamaan projekti täällä! Ystävällisin terveisin EIRP [/quote] Hyvä EIRP, Kiitos paljon teidän selvennyksiä vaikka etenkin kuvan. Minä todella arvostan teitä otat aikaa tehdä kuvia. -Svarun

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back