apua ilmaista tulokset Monte Carlo-simulointi

S

sunjiao3

Guest
Dear all,
I suoritettava hspice a Monte Carlo-simulointi (lakaista 60 kertaa).Sitten sain 60 datas.Sitten olen kohtaavat suuri ongelma.Miten ilmaista nämä tulokset experssingly?Olen sitä mieltä, että histogrammin on paljon vakuuttavia kuin kaavion sported kanssa 60 pistettä.Havainnollistaa näitä reuslts tietoja, on selkeämmin kuin tiheys spots.
Joten sain nämä 60 datas.Onko joku ystävällisesti antaa minulle muutamia ehdotuksia työkalu, tai tapa käsitellä näitä datas on bulid yksi histogrammissa.Haluaisin tehdä askel kuten 0.005mv jakaa X-akseli ja käytön määrän pisteitä, jotka kuuluvat tämän jaon, kuten-1.075mv to-1.07mv tehdä sigle pilariin.Sitten monet pilarin muodostaa minun histogrammissa.

Mutta mitä työkalu sopii paremmin tekemään tätä työtä?Ja miten se tehdään?Olen kokeillut excel, alkuperän, Avanwaves, ja maustekasvit tutkimusmatkailija, mutta emme tiedä, mitä työkalu valita.: cry: Olisiko jokin jaat kokemuksesi me please?

Kiitos jo etukäteen.

W 2013 roku o 62 proc. w stosunku do roku poprzedniego wzrosła liczba naruszeń danych, co łącznie poskutkowało bezprawnym ujawnieniem 552 milionów tożsamości. Jak zauważa Jolanta Malak z firmy Symantec, liczba wykradzionych danych dotyczy zarówno podstawowych informacji, jak i wartości intelektualnej.

Read more...

Kaikki työkalut viitata voitte tehdä histogrammissa tontteja.Yhtenäisvaluutta bin on histogrammin pitäisi sisältää riittävästi tietoja kohta todellisia osoittavat jakeluun.Joten käytä bin koot riittävän suuri näytä> 5 datapisteitä.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back