apua koskevat harjoittaja VLSI

B

bhargav.scsvmv

Guest
Kun valita operaattorin fyysiseen suunnitteluun? Kun valitsen harjoittajalle logiikka on suunniteltu? Siis millaista tietoa tai taitoa tarvitaan henkilö valita operaattorin fyysistä suunnittelua tai logiikka on suunniteltu? Pääsin nyt valita yksi them.But en tiedä kumpi valita minulle. Joten auttakaa.

Mitä taitoa tarvitaan? No, onko käyttöliittymän tai backend, se insinööri asemaa ja tarvitset taitoa ratkaista ongelmat itse. Kysymisen super yksinkertainen kysymys, että voit helposti löytää vastaus lukemalla kirjoja, kuten miten vaihesiirtymä mennessä 180 astetta, miten toteuttaa NAND portista + ~ B, mitä vaihe-ero T-FF, ei saada sinut insinööri. Ensimmäinen askel on opetella tekemään tutkimusharjoittelija itse.

[Quote = lostinxlation, 881362] Mikä taitoa tarvitaan? No, onko käyttöliittymän tai backend, se insinööri asemaa ja tarvitset taitoa ratkaista ongelmat itse. Kysymisen super yksinkertainen kysymys, että voit helposti löytää vastaus lukemalla kirjoja, kuten miten vaihesiirtymä mennessä 180 astetta, miten toteuttaa NAND portista + ~ B, mitä vaihe-ero T-FF, ei saada sinut insinööri. Ensimmäinen askel on opetella tekemään tutkimusharjoittelija itse. [/Quote] No kai tämä tapa on väärä, kysyä ohjeita ensimmäinen askel sinulle.

[Quote = bhargav.scsvmv, 881412] No kai tämä tapa on väärä, kysyä ohjeita ensimmäinen askel sinulle. [/Quote] Tiedä tekniikka kunnolla ... Oikein hyvät perustiedot toiminnan MOSFET ja CMOS. .. Jos olet enemmän kiinnostunut fyysinen osa suunnitteluprosessia voit valita fyysinen suunnittelu .. Jos olet hyvä verilog koodaus ja hyvän toiminnallisuuden tiedon voit etuosa ..

Saat etupään VLSI u tarvitse olla hyvä digitaalinen suunnittelu perusteet, ohjelmoinnin taitoja (HDLs, C, Scripting).

[Quote = jeevan.life, 882974] Tiedä tekniikka kunnolla ... Oikein hyvät perustiedot toiminnan MOSFET ja CMOS ... Jos olet enemmän kiinnostunut fyysinen osa suunnitteluprosessia voit valita fyysinen suunnittelu .. Jos ovat hyviä verilog koodaus ja hyvän toiminnallisuuden tiedon voit etupää .. [/quote] En ymmärtänyt mitä ei fyysistä design.Can joku selittää.

[Quote = bhargav.scsvmv, 883032] En ymmärtänyt mitä ei fyysistä design.Can joku selittää. [/Quote] Fyysinen suunnittelu koskee todellista täytäntöönpanoa RTL .... Sijoitus solujen .. reititys ... kellon puu rakentamiseen ... tarkastus komponenttien ... optimoida suunnittelu parantaa suorituskykyä ... jne. ..

Mitkä ovat perustaitoja yksi on vahvana loistamaan phisical suunnittelussa. Mikä on ensimmäinen asia oppia tulemaan hyvää fyysistä suunnitteluinsinööri.

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Post lisätään 23:48 --------- - Edellinen viesti oli 23:44 ----------</span></span>
Mikä on perustiedot tuleminen edellyttää fyysistä suunnitteluinsinööri.

Opi transistori tasolla työskentely ... Mene asettelujen ... läpi ajoitus liittyvistä asioista ... on vain hyvä vankka perusasiat .. saat poimia asioita, kun aloitat työt ... Kaikki parhaat

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back