Apua koskevat String C

T

thecall

Guest
Hei Yritän työskennellä C ja kun työskennellään merkkijonojen sain probs oikeastaan olin ratkaista loppuun probs on yashvant kanetkar kirjan LET US C. Nämä ovat probs: miten poimia joitakin osa merkkijono? Tiedän yhden asian tästä kuin jos olemme merkkijono char n [40] = "im aloittelija" niin jos kirjoitamme printf ("% s", & n [4]), se tulostuu aloittelija tuijottaa päässä 5th postition. mutta jos haluan vain tulostaa "kerjätä" niin miten voin antaa päätepiste. kuin se menee g ja päättyy miten antaa päättyy kohta. ------------------------ Mitä ovat merkkijonoja ja int ......... Minun täytyy muuntaa merkkijonon int .... miten sen mahdollista älä anna koodi vain johdata minua thnx vuonna adv.

Sinun kääntäjä on standardin string kirjasto header tiedosto nimeltä Jos avaat sen näet toiminto prototyyppejä standardin string kirjastoon. Käytä näitä toimintoja manipuloida merkkijonoja.

se pitäisi tulostaa "aloittelija". Merkkijono pysähtyy yleensä ensin havainnut 0 tavun (en tarkoita zerozero, ei merkki '0 '). Mitä kääntäjä käytätte, mitä alustalla?

Käytän Turbo C ja WIN XP plz auttaa wit aitouden PROG pysähtyä haluttuun char kuten Haluan vain tulostaa kuningas miten se päättää jälkeen "g"

% 3s olisi tulostaa jopa 3 merkkiä strinc vain. Monimutkaisemmat merkkijono manipulointia voidaan saavuttaa merkkijonofunktiot. Kannattaa lukea noin printf ()-muodossa suunnittelijat ja merkkijonofunktiot.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back