apua LCD ja näppäimistö käyttöliittymä

M

mohamed elbially

Guest
Ole hyvä Tarvitsen apua rajapinta näppäimistö ja LCD PIC 18F452 mikro C Haluan tehdä laskin ota jos haluat auttaa minua jopa antaa minulle linkin auttaa kiitos etukäteen

Olen jo etsinyt mutta valitettavasti en löydä PIC 18F452 kiitos

ei olisi todennäköinen, jos joku on kirjoittanut koodinpätkä, joka sopii täsmälleen sovelluksen / kokoonpano. Jos vaadit, että voit yhtä hyvin luopua hankkeesta nyt. kauneus ohjelmasuunnittelun korkean tason kieli kuten C on sen siirrettävyys. Tämä edellyttää, että projekti ei ole juuri sinun ja uudelleen se.

ya olet oikeassa, mutta en anna periksi aion pitää yrittää kiitos paljon

saattaa kestää vähemmän aikaa / pyrkimyksiä repurpose pala koodia MCU kuin Google sen tai odottaa, että joku kirjoittaa sen sinulle.

Ongelmana on, että olen itse oppija joten kaikki tietoni on peräisin Internetistä tai kirjoista kukaan ei suoraan minulle

teille on annettu ehdotuksia. juuri päättänyt sivuuttaa niitä, asettaa itsesi tilanteeseen, jossa et ole helpable (jos on olemassa sellainen sana).

Aina yrittää rikkoa hankkeita parts.like Jos haluat käyttöliittymän LCD ja näppäimistö sitten yrittää ensin käyttöliittymän näppäimistö ja vilkkuvat jotkut ledit kun tietyt avain painamalla tai näkyä tuloksia HyperTerminal, kun olet tehnyt tämän, yritä rajapinta lcd ja näkyä viestejä kuten se kuuluisa yksi "Hello World". Sitten yrität yhdistää sekä näppäimistön ja LCD rutiinia. Löydät paljon koodaus n liittyviä projekteja, mutta ehkä nämä eivät writtem vuonna Mikro C mutta nämä antavat auttavat sinua luomaan oman järjestelmän. Toivottavasti tämä auttaa sinua.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back