apua modeemin täytäntöönpanosta

D

dspbegin

Guest
Hei,
Yritän hankkeen täytäntöönpanossa modeemin avulla pi / 4 DQPSK mukauttamisen järjestelmän avulla DSP-prosessori TMS320C6711.
Olen kirjoittaa Matlab-koodia, mutta minulla ei ole aavistustakaan siitä, DSP-prosessorit neihter sen architecture.I haluavat tietää, tämä voidaan tehdä ilman kirjoittaa kokoontumis-koodi it.If kyllä, miten?
ota lyhyt minulle, miten sen tehdä.

Kyllä, voit kirjoittaa ohjelmaa käyttäen C-kieltä.Nykyään kääntäjän CodeComposer on erittäin optimointiehdotuksen valmiudet.
Mutta ennen täytäntöönpanoa huolella monet asiakirjat TI (spra ja SPRU levyt) on rakenne-prosessori ja asianmukaista C languge ohjelma kirjallisesti (tämä tyyli johtaa korkeaan Optimization).On kaksi syytä:
1) sinun pitäisi selvästi ymmärtää putken rakenne ydin ja miten sitä käytetään avulla kääntäjä direktiiveillä C-kieltä, jotta saataisiin optimoituja koodi
2) DSP-prosessori on paljon periherals kannattaa alustaa omassa puitteissa.Sinun pitäisi opetella käyttämään CSL (mikrosiru apukirjasto) sitä.

Thanks for ur ehdotusta, mutta olen kuullut, että mainittu prosessori on osa valmiutta, jossa voin suoraan kartta Matlab-ohjelman osaksi prosessori, ilman kirjoittaa C-tai anyother kieltä.
Ole hyvä, jos U voi auttaa minua siitä, että se tekisi työtäni yksinkertainen olen melkein ohi minun Matlab-ohjelmaa.

Kanisteri u elaborate.Whats Garden VirhefunktioLisätään 36 minuuttia:Miten u teki sen Matlab (synkronointi).Voin auttaa u if u kertoa minulle ur experimental asetukset.Olemme myös tehdä samanlaisia hankkeita.

Hei,
Matlab 7 on suora linkki CCS.voi suoraan muuntaa Matlab-skriptejä (mfile?) asianmukaisesti (CCS) C-koodit.En ole tehnyt sitä, mutta on monia auttaa ja jotkut demon Matlab.
terveisin

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back