apua muliprocessors

B

bader

Guest
hi ....
Olen hankkeen minun kollegio liittää kaksi prosessoria (8085)
mutta i dont mitään käsitystä siitä, miten ensimmäisen jalostajan viestiä
seconde prosessori tehdä hyödyllistä työtä ....
joten ......Mistä saan apua

Moniprosessorijärjestelmät ehkä liittää yhteen sovelluksia, jotka ovat voimakkaita, ja sinun on syytä olettaa, että yksi suoritin ei pysty hoitamaan tehtäviään hyvin.Niin millaisen hakemuksen teillä on mielessä.?Tai et vain halua liittää kaksi vuoksi kokeiluihin.

Kokeilulle tapauksessa voit vain liittää keskeyttää riviä jalostajien ja tehdä jotain kunkin prosessorin, kun se keskeytti muiden.

Vaikea ymmärtää, miksi kollaasi on edelleen mukana thV antiikki siru .....
Oli miten oli, näen kaksi vaihtoehtoa:
1.käyttäen 8255 (24 Dios) kunkin mikroprosessorin 8-bittistä rinnakkaista Communcation kanssa kättely (Port in tilassa 2)
2.käyttäen 8251 (USART) järjestysnumeron tiedonsiirron.
Molemmissa tapauksissa voit käyttää komentoa-vastaus protokolla.

kiitos .......
Käytämme 8085, koska sen hyvin yksinkertainen
ja meidän on yhdistää kaksi 8085 mennessä jaettua muistia eikä sataman
kiitoksia jälleen ....

Joten oikein, jos olen väärässä ..
Sekä 8085 suorittimia oma ohjelma muistoja (ROM tai EPROM), ja haluaisit nämä 2 järjestelmät voivat jakaa tietoja muistia (RAM).Onko se totta?

olet oikeassa ......
mutta ongelmana on, miten voin tehdä ensimmäistä suoritinta synkronoida työnsä seconde
yksi .........

Ehkä sinun ei tarvitse synkronoida sekä mikro ..
Jos käytät Tri-State kuin kääntelemällä puskurit osoite linjat ja 8-bittinen Tri-State kuin kääntelemällä lähetin ja väylän voit kytkeä molemmat järjestelmät yhteen RAM.
Mitä sinun tarvitsee tehdä on conncect 2 I / O-linjojen välillä sekä 8085s, ja tämä on teidän synkronointi: jos CPU1 väittää näistä riviä LOW CPU2 on odotettava, ennen kuin pääsy RAM niin kauan kuin tämä linja on alhainen, ja toisin päin, CPU väittää toisen linjan alhainen ja CPU1 on odotettava ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back