Apua muuntaja

S

speedshop

Guest
Olen experiemneting ja DC-DC-muunnin valtaan virta päälle moottoripyörän. Olen rakentaa piiri alla, mutta olen juuttunut muuntajan. Kun se sanoo 04:50 mitä etsin. OK Olen ymmärtänyt, tämä suhde perus-ja keskiasteen, mutta Etsin fyysistä muuntajan käyttöön. Millainen ydin minun pitäisi etsiä? Onko olemassa standardia pois tapin kohteen voin käyttää täällä en halua päästä käämityksen muuntajat? Jos minulla on tuulen siitä, mitä ne johtimen koot tarvitsen ja kuinka monta kierrosta?
6zvk34.gif

Jos muuntajaa käytetään tuottamaan kipinä sytytys, käytä muuntajalla joka on käytössä auto, Hollannin nimi on Bobine. Etkö ole varma mitä se on englanti. Voisit saada sen autoliike. Luonne tällainen muuntajan (kipinän) on korkea jännite ... normaali muuntajan ei toimi, koska korkean jännitteen.

Tämä on kondensaattorit purkautuvat sytytystä ja tämä piiri on DC-DC-muuntimen, joka lataa kondensaattoria. Ei igniton kela (Bobine). Mielestäni on lentää takaisin muuntajan jonkinlaisia. Kondensaattori että discahrges otetaan sytytyspuolan ei näytetä. Sytytyspuola on erillinen ja ulkopuolisen piirin.

[Quote = speedshop] ... Olen rakentaa piiri alle ... [/quote] Hei, anteeksi, mutta I dont nähdä piiri ... K.

Voit valita muuntaja, sinulla pitäisi olla käsitys lähtöjännitteen ja virran saavuttamiseksi. Mahdollisesti vähittäiskaupan SMPS muuntajaa voidaan käyttää, esim. Coilcraft tai muiden toimittajien. Sinun esitteli piiri puuttuu tehokas Virtarajan, koska ilmeisesti väärinkäytöksiä on pin muihin tarkoituksiin. On tarkoitus puhaltaa lähtötransistorin helposti.

Minä löysin muuntajan juuri tällaisia ​​hakemuksen. 8Turns ensisijainen 1mm, 50 kierrosta toisen 0.35mm ajatella sen ETD29 Core tai ehkä seuraavan koon täytyy tehdä se 3 kerrosta. Ensin 25T toissijainen, niin että erityistä polyesteri nauha, sitten 7 tai 8T ensisijainen, sitten poly nauha, sitten 25T s, nauha, jossa johdot tulevat ulos kummastakin kerroksesta, laittaa eristeletkun niitä, jotkut ohut kutistesukka tekee, varmistaa Hyvä eristys, eli nauha joka kerrosten välissä, sillä jännite jakautuminen on seurauksia erityisesti tapa flyback toimii. Ydin tarvitsee ilmaraosta myös noin 0,5, käytän kerrosta kalvoa tähän. Ehkä pitäisi tehdä ensisijainen kanssa 1.2mm lanka, toinen vaihtoehto on kaksinkertainen lakkauttamista (rinnakkain) 0,5 mm johto - tämä on sähköisiä etuja, ja on paljon helpompi tuulen. Tämä yksi oli käynnissä 27khz resonanssi IIRC Etsi valmista kaupallinen? Good Luck! Mitä silmälasit? Jos sinulla on 2 sylinteriä, pyörii 6000rpm, => 100 RPS 2 ampumisen per kierros => 200times / s latauksen ajan 1uF cap => lataus korkki 1uF-400V 1/200 sec

Virransäätöjärjestely on saavuttaa moduloimalla signaalin nastaan ​​3. Se liittyy poimia kampiakselin ja katkaisee tehonsyötön ajaksi, joka on valmiiksi ohjelmoitu. On elementit tämän piirin, joita ei ole esitetty. Kiitos vastauksista, opin kaiken aikaa tämä projekti! Paikalla kaaviossa näkyy napaisuuden ei kelat on käämitty vastakkaisiin suuntiin?

Muuntajan I yllä kuvattiin, kaikki kääntyy samaan suuntaan. Ensisijainen on paksu lanka, koska 20AMP ​​+ virtaa. Tarvitset virtalähteen erotuskondensaattori vähintään 3000uF, matala ESR, ja tämän sovelluksen nimellisteho 105degC Kun SCR on laukaista kipinää, vaihtaja on estetty ajan. IMO, sinun ei tarvitse säännellä nykyistä tämä app, kun kondensaattori keskiasteen selkiä asetetaan jännite, vaihtaja pitäisi lopettaa tai väittävät jännite. Olen ymmälläni, mitä teidän tarkoitus on kanssa pin3 ohjaus ..............

Tämä on interestering. Joten ilman ohjaussignaalin nasta 3 miten minä hallita kytkin? Ymmärtääkseni SCR oikeus on nähdä 0 nolla volttia nollata auotomatically kun kondensaattori on päästetty sytytyspuola (ei kuvassa). Jos virtalähde on suplying jatkuvasti olemassa mahdollisuus, että SCR pysyy koko ajan. Tämä cicuit on ilmeisesti yksi olen "löytänyt" ja ei ole ihan mitä haluan. On täysi piiri on PIC joka käsittelee signaaleja kampea poimia, se on ohjelmoitu aiheuttaa schronised signaalin pin3 katkaista virta niin SCR nollaa. Jos tämä voidaan saavuttaa muulla tavoin tämä on parempi mitä haluan. Olen lisännyt kondensaattorin laukaisupiiri niin näet miten se kytkeä. Erotuskondensaattori menee välillä +12 V ja tarjonnan maa?

Your esitetty piiri puuttuu tehokas Virtarajan, koska ilmeisesti väärinkäytöksiä on pin muihin tarkoituksiin. On odotettavissa puhaltaa lähtötransistori helposti.
Käytä nykyistä mielessä UC3845 on Current-tilassa SMPS, voit myös halutessasi luoda verkkoon suodattaa palautetta ulostulo (in flyback) on aina epätahdissa kontrolliin. Voisit käyttää comp tappi hallita vaihde päälle oikosulun COMP maahan, se sammuttaa lähdön. Tai voit ajaa korkealla en tunne, sitä ei suositella, mutta sitä työtä. Käytä esite http://focus.ti.com/lit/ds/symlink/uc3845.pdf Ei suosittelemia tarkoita tekee sen vain kerran.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back