Apua OPAMP Design-tehtävä: design puskuri vahvistin

D

dayang

Guest
Hi.all, minun täytyy desgin OPAMP puskuroimiseksi minun lähtöjännite ja ajaa kuorma (10pf ja 5K ohm), puskurin OPAMP tuntui hyvin kova minulle: 1 3.3V virtalähde, 0,18 CMOS-tekniikka 2 0.2-1.6v tulo ja lähtö yhteinen tila alue 3 kun ajaa kuorma 9bit asettumisaika on 1US 0,5 ja 1,5 voltin pls antaa minulle neuvoja OP suunnitteluun tai antaa minulle jonkinlaisen rakenteen tai jonkin kirjan suunnitteluun täl. Terveisin

Saat suorituskykyä optimoimalla yksinkertainen kaksivaiheinen amp kanssa PMOS panos koska 0.18um on tarpeeksi nopea hakemuksen.

voit taittaa cascode kanssa PMOS i / p pari. koska se on kohtalainen nousu ja nopeus yli kaksi vaihetta.

[Quote = vbhupendra] voit taittaa cascode kanssa PMOS i / p pari. koska se on kohtalainen nousu ja nopeus yli kaksi vaihetta. [/quote] Hei, vbhupendra minun on tarkoitus käyttää PMOS taitettuna cascode kanssa lähde seuraaja, ensimmäinen napa (pole ensimmäisen vaiheen) on dominoiva napa, ja lähde seuraaja on toinen pole.from asettumisaika vaatimus, kaistanleveys OP on ainakin 6MHz, ja korkki kuormitus ja vara kuormitus vähentää kaistanleveyden ja syödä vaihevara, tämä vähentää huomattavasti suorituskykyä OP, Don Etkö usko?

taitettu cascode tai kaksivaiheisen [size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 8 min: [/color] [/size] taitettu cascode tai kaksivaiheisen

[Quote = vbhupendra] yu haluavat lähde seuraaja? [/Quote] suoraan lisätä res ja cap kuorma tuotos solmu taitettu cascode vähentää huomattavasti sen dynaaminen suorituskyky, luulen.

taitettu cascode N-MOS tulo voi ratkaista ongelman haluamasi YHTEINEN jännitepulssin

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back