apua PIC16f628a

N

nipun

Guest
im uusi μc.i osti PIC16f628a.i solderred ohjelmoija it.im ei voi ohjelmoida it.can jokin kertoa minulle mukava piiri ja ohjelmointi ohjelmisto on

"123456" to nie tylko ciąg liczb pierwszych. Okazuje się, że to jedno z najczęściej używanych haseł w sieci. Specjaliści od bezpieczeństwa biją na alarm - większość internautów nie zdaje sobie sprawy, że dostęp do ich konta bankowego, serwisów społecznościowych i skrzynek mailowych jest zagrożony.

Read more...

En suosittelee sinua rakentamaan ICD2 Clone. Etsi se foorumi, ja sinulla on monta virkaa siitä. Voit löytänyt version erittäin helppo rakentaa ja voit ohjelmoida ja debug lähes kuvia kanssa MPLAB myös 16f628A. edit: tässä linkki: http://www.stolz.de.be/

HI Lähetän SHEMATIC OF JDM ohjelmoija. OHJELMISTOPÄIVITYKSIEN u voidaan käyttää ICPROG.I OVAT SITÄ Lähetän sen. Voit myös käyttää mikrokoodia STUDIO KIRJOITTAA Program perustaso ja sitten käännät sen HEX JA C. Se oli suurempi kuin 15 Mt siis ICAN EI LÄHETÄ IT.U etsiä IT Internetissä. Jos se on hyödyllistä auttaa minua. ONNEA.

Rakensin JDM tyyppi (multipic 5,2) ja saa winpic sen initalize sitä. Olen aivan uusi näissä asioissa ja voivat rakentaa toinen vain 16f628a koska thats my "aloittelija" siru. jokin tunne yksinkertainen ja että siru? Kiitos J

Inchworm + ohjelmoi 16F628A ja useimmat muut flash kuvia.
InchwormPlus.png

Näyttää hienolta, mutta olen etsimässä jotain mitä voi tehdä itse. Opettelen tekemään PCB ja lukea kaavioita. JDM tyyppi rakensin en vain saa toimimaan oikein. Voin poistaa sen, mutta ei kirjoittaa sitä icprog. En saa winpic edes alustaa sen. Menin takaisin yli minun kaavioita, mutta kaikki näyttää oikealta. Luulen vain voi toimia ohjelmia .... Olen kokeillut kaikkea en voi olla ylikuumentunut jotain aikana juottaa prosessin (Oma kynä on 40 wattia), että minun on tilaa jotain inchworm mutta yritän toisen kerran tai kaksi ja todistaa itselleni vain cant tehdä se ensimmäinen . Kiitos J

Tervehdys, JDM on arvaamaton ja epäluotettava. Myös ehkä sarjaportin vain pysty toimittamaan tarpeeksi virtaa JDM. Tämä tapahtuu paljon - etenkin uusissa tietokoneissa ja kannettavissa tietokoneissa. Suosittelen, että voit rakentaa rinnakkaisporttien powered ohjelmoija. Ne ovat paljon luotettavampia ja yhtä helppoa. Sitten, kun saat "tuntuu" se, rakentaa ICD2 klooni, kuten Potyo n, Pic: n, tai Inchworm. Good Luck, Computerman29

Olen vihdoin sain sen toimimaan, piti mennä vanhan tietokoneen .....

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back