M
Murlix
Guest
Hei, olen aloittelija ja LNA suunnitteluun.Teen 12Ghz LNA suunnittelun avulla microstrip. Käytän ATF36077 HEMT FET (AVAGO) kuin transistori ja RO3010 PCB (ER = 10,2).Käytän ADS2005A suunnittelu ja simulointi.Olen liittänyt kaavamaisen oman suunnittelun ja ATF36077 Tiedotteen teidän viewing.I käyttää Zin = 15,547 j9.6410 ja Zload = 17,75 j4.99 minun suunnitteluun.Olen asettanut MLOC TL9 ja MLIN TL11 kuin tulo vastaa verkon ja MLOC TL10 ja MLIN TL12 tuotoksena vastaavat verkoston (ja kaavamaisen). TL3 ja TL2 vain yhdistää microstrip on transistorin). Tavoitteeni suunnittelu on voitto > 10dB ja kohinalla <1dB
Minun ongelmani on, että:
1) En ole varma, onko minun transistori painottaminen on tehty oikein? Myös i dont know optimointia painottaminen?
2) Onko erotuskondensaattori tarvitaan DC-jännitteen lähteistä, ja jos kyllä, mitä arvoja pitäisi käyttää?
3) Olen muuttanut RF choke IC osaksi microstrip käyttäen λ / 4 pituus kaava (microstrip tämä on TL8 ja TL6 on kaavamainen ja TL7 ja TL5 vain yhdistää microstrip).En ole varma, onko tämä menetelmä on oikea?
Olen lukenut hakemuksen seteleiden AVAGO verkkosivuilla LNA mutta dont ymmärtää biasing.I Toivottavasti pystytte ohjaamaan minua tavalla vianmääritys design.Thanks etukäteen.
Datasheet - h ** p: / / www.edaboard.com/download.php?id=111149
tai h ** p: / / www.datasheetcatalog.com/datasheets_pdf/A/T/F/3/ATF36077.shtml
mainokset kaavamaisen linkki - h ** p: / / www.edaboard.com/viewtopic.php?p=782255 # 782255
Minun ongelmani on, että:
1) En ole varma, onko minun transistori painottaminen on tehty oikein? Myös i dont know optimointia painottaminen?
2) Onko erotuskondensaattori tarvitaan DC-jännitteen lähteistä, ja jos kyllä, mitä arvoja pitäisi käyttää?
3) Olen muuttanut RF choke IC osaksi microstrip käyttäen λ / 4 pituus kaava (microstrip tämä on TL8 ja TL6 on kaavamainen ja TL7 ja TL5 vain yhdistää microstrip).En ole varma, onko tämä menetelmä on oikea?
Olen lukenut hakemuksen seteleiden AVAGO verkkosivuilla LNA mutta dont ymmärtää biasing.I Toivottavasti pystytte ohjaamaan minua tavalla vianmääritys design.Thanks etukäteen.
Datasheet - h ** p: / / www.edaboard.com/download.php?id=111149
tai h ** p: / / www.datasheetcatalog.com/datasheets_pdf/A/T/F/3/ATF36077.shtml
mainokset kaavamaisen linkki - h ** p: / / www.edaboard.com/viewtopic.php?p=782255 # 782255