apua tarvitaan: Miten saan virtaa RS232 tiedot linja?

C

CandyHe

Guest
Hei, ystävät:
Olen kehittämässä RS232 toistin ja sai joitakin ongelmia ...

1) Miten voin jatkaa RS232 etäisyys enintään 1,0 mailia edellä?

2) Haluan virta toistin olevien tietojen linja, ei RTS pin tai dts.but, miten minun pitäisi tehdä?

Voisiko joku näyttää minulle esimerkki kaavamaisen?
Thx .... thx

Hei,
Mielestäni teillä on ongelmia yli siitä, että etäisyys käyttäen RS232-ja ei ole muuta jännitteet tavallisesti läsnä liitintenhallinnan muuta kuin signaaleja, joten teidän on ongelmia ajo kauko-toistimet.

Haluaisin ehdottaa, että käytät RS485 standardin, tämä on helppo kuljettaa etäisyys, jonka haluat käyttää kahta keskeistä turvatarkastettava kierretty pari kaapeli ilman toistimena.Voit joko ostaa USB RS485 converterit kunkin lopussa olevaa linkkiä tai suunnittelua ja rakentaa oman, ne eivät ole liian vaikea tehdä käyttäen FTDI sirut tai moduuleja.USB-portit ovat vähintään 0.5A saatavilla 5V valtaan ne.Signaalin muoto on sama yli RS485 kuin RS232 mutta linja jännite ovat alhaisemmat.Ohjaimet nämä laitteet karttaa virtuaalinen COM-portit niin kommunikoida niiden kanssa on helppoa.

Hope this helps
Terveisin,
Bob.

Hei, kiitos Drbob13,
The toistin, joka voi pidentää etäisyyttä RS232 näytetään "http://www.rs232-converters.com/opto-isolated_rs232_repeater.htm." Haluan täydellisen toistimena like it.
Ongelmana on saada valtaa tiedot linja ja laajentaa matkan ....
Ainakin, kaivos voisi valtaa tiedot verkossa.
niin, joku auttaa minua?

Hei,
Tällaisissa sovelluksissa, jos RS232 baudrate ei ole kovin suuri, voit välttää toistimet käyttäen FSK-modeemi ICS.Riippuen signaalin teho on aina hankala suunnitella.
Terveisin,
Laktronics

Mielestäni RS232 oli tarkoitus mennä tietokoneen tulostimen ja se oli siitä.Mielestäni on tarkoitus mennä 15 jalkaa.Se ei edes käyttää erotusdiagnoosissa merkinanto.Joka tapauksessa, kapasitanssi kasvatetaan se on rumaa päätään yli etäisyydet ja impedanssi matching tulee kaikkien tärkeää.Ongelman esille ei ole vähäpätöinen, ja se on itse asiassa suuri osa viestinnän suunnittelu-ja valmistustekniikat.Sinun täytyy katsoa atconverting sen 485 mainitut ja käyttämällä kierretty pari suojattu johdotusvaiheessa testi signaali.Kun jännitepudotuksen tietty summa, jonka tulisi täydentää sen takaisin alkuperäiseen tasoon.Tämä voi olla joka 100 jalkaa, tai joka 500 jalkaa,
en todellakaan tiedä.Myös haluamasi suodattaa sitä.Ja jos olet ajatellut tehdä tämän teollisessa ympäristössä moottorit ja vaikka mitä, unohda se.Uudelleen, se oli suunniteltu hiljainen toimistoympäristöihin.Tutustu on pic mikro kanssa CAN on rekistereitä testausvaiheessa ja melu Jitter ja kaikenlaisia asioita melua.Ja silti ei ole tarkoitus mennä kauas.On olemassa syitä, miksi kukaan tutustunut yrittää siirtää tietoja kaikkien etäisyys RS-232.Ne yksinkertaisesti meni parempaa teknologiaa.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back