Apua tarvitaan suunnitteluun BGR

C

cheenu_2002

Guest
Hei, Yritän BGR suunnittelu (Pls katso liitetiedosto). Aluksi olen vain pakottaa vakiojännitteellä sekä BJT n, joka on normaalisti tapahtuu OPAMP. En tiedä onko oikea tapa, mutta en sellaista bcoz i dont on erittäin hyvä OPAMP muotoilu minua jo nyt (olen tekemässä sitä osana opinto työtä minun hanke). En tiedä miten tarkistaa, onko BJTs toimivat oikein. Curent in BJT2 on aina välillä 150A, joka on erittäin hyvin vähemmän. Voisiko joku auttaa whats vikaa minun oppimista.

En ole suunniteltu BGR itseäni, mutta vilkaisu kytkentäkaavion, se ei mielestäni outoa, yleensä PFET laite koot ovat paljon erilaisia ​​(esim. W / L = 20 / 2 tai niin). Ja ovat R0 ja R1 tarkoituskin käynnistyksen piiri? Yleensä käynnistyksen kytketään porteilla PFETs. Ja en usko, että yhteys R3 ja R4 pitäisi olla siellä. En ole varma, mutta luulen, että saatat haluta tutkia kirjan kuten "ASIC Design pii hiekkalaatikolla" by Keith Barr (suosittelen lämpimästi tätä kirjaa kaikille, alkaa joka tapauksessa).

Älä lyhyt solmut edellä pnps, käytä ihanteellinen amp sijaan. Siellä suurin osa olla yksi tavallisesta kirjastosta. Ja poista vastus jakaja vasemmalla. Miksi laitat ne siellä? Start-up ei ole huolta, koska ihanteellinen nykyinen lähde on käytetty painotuksella.

Olen yrittänyt perus BGR topologia mutta en voi pakottaa samaan arvoon sekä tuloihin OPAMP. En ole varma, jos palaute menetelmä Olen käyttäen on oikea. Voiko joku tarkistaa minun kaavamaisen ja kerro, missä minä teen virheen ... Miten OPAMP lähtö normaalisti fedback .. Olen coudnt saa mitään paperia joka antaa että kaavamainen. Lähes kaikki heistä antavat vain lohkokaavio, jossa OPAMP ulostulo on kytketty suoraan vastukset R1, R2 mutta en tiedä miten se tehdään käytännössä.

En usko, pääteaste on oikea, se on kopio yhdestä tai muu viittaus pinot (pick Oikeanpuoleisesta, bjt1 + sen vastus). Odotan vain noin 0.5V tuotantoa kuten piirrettyjä. Jos epäilet OP AMP yhteys, Yritä vaihtaa tuloa. Yritä rikkoa kaareen op amp ulostulo, ajaa nykyinen peili teline jännitelähde, lakaista sitä ja katsella op amp ulostulo. Jos se ei näytä hyvältä vertailuryhmässä ja et näe karkeasti 1/2V klo qp5.D ja qp5.D kohdassa, jossa lähtö-kytkimien avulla voit etsiä muualta topologia vika. Jos se kytkee väärin päin (samassa tahdissa syöttämä) niin sinulla on vain napaisuus ongelma. Haluaisin mennä paljon isomman FET mitoitus niin, että toimivat paremmin pienellä pääntila. Enkä näe mitään nimenomaista käynnistyksen piiri, joten sinun on ehkä suorittaa ohimenevä analyysi sijaan DC joten voit hakea joitakin "kick start". tai lisätä DC-toiminnalliset käynnistyksen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back