Apua tarvitaan TopSwitch SMPS

R

rajo

Guest
Olen suunnitellut SPMS käyttäen Top-Switch II perheesi Power Integartions.Lähtöjännite on 12.5V, ja teho on 25W.Palautteen I käyttö on opto/Tl431 palautetta.
Minun ongelmani on se, että kytkin tulee auto-restart-tilassa koko ajan, saada yhtä suuri kuin 3.8V käyttölaitteen ulosmenon aikana "normaalia toimintaa".Se tarkoittaa, että palaute piiri ei toimi, tietenkin.

Katsoin kaivoon jännite, ja se näyttää lähes täydellinen - ei melua, vaikka ei ylös-jännite piikkejä, kun kytkin sammuu.

Mitä näen, ja näyttää olevan lähteen minun ongelmani on se, että sen jälkeen säännöllisesti kytkin-vaiheessa,
myös superseceding 3-4 ja

syklit ovat melko lyhyitä, voitaisiin sanoa, pieni, tämä on mielestäni sen vuoksi, että Lähtöjännite ei mene tarpeeksi korkea, koska

hyvin pian tulee automaattisesti uudelleen.Sama tapahtuu, jos irrota bias mutkainen.

Topologiasta Käytän on viittaus suunnittelu 204A, vain erot ovat R4 (40k sijasta), C1 (22u), D2 (MUR820) ja C3 (100u).Kytkin on Top224.

Olen todella paljon ongelmia, ja mitään apua olisi arvostettu.Tein monia yrittänyt itseäni, lisäämällä kondensaattorit kaikkialla ja lähde nastainen jne. mutta turhaan edelleen

Olen liittämässä topologiasta on SMPS
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Ensin sinun täytyy tarkistaa kaikki liitännät, mitä C2 1000mF on se sama, varmista sitten napaisuutta käämien ne ovat kriittisiä ja kolmas tarkistaa optocoupler (parempi muuttaa sitä) ja tutustu topologiasta PCB on joitakin perusteita, joita on applyed.Vielä yksi asia, millaisia muuntaja siemenkodan Käytätkö-se on hyvä 100 ja sinä tehnyt käämien vähintään loisella induktanssi?

Kokemukseni näitä laitteita, varmista, että sinulla ei ole liian paljon vuotoja induktanssi teidän kierrosten (yleensä seurausta sloppy käämien / rakennus mutta se näy kuin V piikkejä annetun valua).Huomasin myös, ne erittäin herkkiä määrä magnetizing nykyinen tarvita mitään erityistä muuntajan suunnittelussa.On mahdollista, että tämä aiheuttaa sisäisiä nykyinen raja on ylitetty ennenaikaisesti ja ottaa laitteen reset
n itse.

Yksi tapa selvittää on kiinni nykyinen keräysputki on valua yhteys ja tarkkailla kaltevuus kasvaa nykyisestä yli aikaväli, että kytkin on päällä, ja tarkistaa mahdolliset äkillinen kasvu kaltevuutta nykyinen (ilmoittaen kyllästetyt EY: n perustamissopimuksessa tai muita ehtoja, jos lopettamismenettelyä alkaa toimia pikemminkin pala lanka sijaan induktanssi) tai vaihtoehtoinen testi, aseta teho vastus sarjaan kanssa valuttava pienempi huippuvirran.Jos laite käyttäytyy (se alennettuun thru-esittää tietenkin) te tiedätte mistä etsiä.Oma arvaus on mag nykyinen on liian korkea.

Yksi viimeinen asia: The Star-kohta kentällä yhteydet lähde on erittäin tärkeää!

Uskon, että mag nykyinen on liian korkea,
ehkä se on mahdollista käytät ungap ferriitin varten muuntaja, ongelma joka tapauksessa on muuntaja.

kiittää teitä kaikkia tyyppejä varten palautetta.Olen poistanut siirtyä PCB: tä ja tekee joitakin interventiotoimenpiteiden PCB osalta lähde yhteydessä toivottavasti tämä on oikea ratkaisu.Jos ei, sitten aion tarkistaa muuntajan.

Thanx uudelleen,
voisin keksiä uudelleen tulokset

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back