apua tekniikka tiedostojen luomiseen Synopsys Milkyway tiedot

S

s3034585

Guest
Hei kaverit Haluan oppia eri teknologia-tiedostoja, joita tarvitaan luomiseen Synopsys Milkyway tietokantaan. Seuraavassa on tiedostot, joita tarvitaan. 1) teknologia-tiedosto (. Tf) 2) GDSII tiedostoja (. GDS) 3) TDF-tiedostoja (. TDF) 4) Pad suuntautumiseen tietoja. CLF tiedosto 5) rajoitukset tiedosto (. SDC), jotka sisältävät ajoitus rajoitteet ja kello määritelmät 6) Edif netlist tiedosto (. EKR), joka sisältää yhteyden tiedot 7) suunnittelu tietokantatiedostoa (. db), joka sisältää netlist, ajoitus ja suunnittelu sääntö rajoitteet haluan oppia rakenne näiden tiedostojen jotta voin luoda omat tiedostot . Jos joku on tieto niistä tai linkkejä voit pls kertoa minulle. On gr8 apua. Kiitos jo etukäteen. Tama

u voi saada lisää tietoa tästä tiedostoja MYYTY. jos u ovat myyneet sitten throu sitä.

Hei Arunragavan Kiitos vastauksesta. En tiedä mitä myydään voit pls kertoa siitä minulle. Kiitos jo etukäteen Tama

MYYTY on Synopsys Online asiakirjat. Selvitä yrityksesi SiteID ja ilmoittaudu solvnet.synopsys.com. Löydät asiakirjat verkossa sisäänkirjautumisen jälkeen solvnet tai ladata koko nippu Synopsys ftp

MYYTY sisältää kaikki tiedot työkaluja Synopsys ja hyvä kärki suunnittelun. parempi u on luettava MYYTY materiaaleja. kirjautua Synopsys ftp ja saavat myydä. sisäänkirjautumista varten u on vaadittava EDA etuyhteydessä mail id rekisteröi sitä.

tf määrittää tekniikan tiedot prosessin u käyttäen. kuten metalli kerrosta, res, korkki, piki ja niin edelleen, liikaa sanoa, katso tiedoston toimittamaa Astro opas. gdsii on binäärinen formaatti joka tallentaa layout info. u käyttää tätä muotoa tapeout ur siru yleensä. Käyttämällä gdsii, u voi luoda yksityiskohtia solun näkymä Milkyway. db on Synopsys erityinen muoto. u voi tallentaa suunnittelun tässä muodossa, ja tranform lib DB muotoon. SDC on rajoite tiedosto, joka yleensä sisältää kellon eritelmän multicycle polku määrittelyssä ja muu rakenne rajoitus, jos u know synteesi, u tietää. Edif on netlist muoto.

Hi Guys Kiitos info .. Voitko pls kertoa minulle, missä voin päästä tutkimaan rakenteen näiden tiedostojen jotta auttaa minua ymmärtämään niitä. Kiitos jo etukäteen Tama [size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 0 sekuntia: [/color] [/size] Hi Guys Kiitos info .. Voitko pls kertoa minulle, missä voin päästä tutkimaan rakenteen näiden tiedostojen jotta auttaa minua ymmärtämään niitä. Kiitos jo etukäteen Tama

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back