Apua U2270

V

volod_ua

Guest
Hei. Olen ongelma U2270B ja EM-4001 transporder. Antena Olen L = 627uH. Ja rakentaa muita shematic, työtä, mutta I don `t on hyvä kortti koodi. EM-4001 ensimmäisen 9 - bittiä on 1, olen tässä bittiä, mutta viime bittiä ei ole hyvä. Vuonna pin U2270 - Tuotos on f = 0,4 ~ 2.4Hz kun laittaa kortin f = 1,54 ~ 1,65, rullina f = 122.5Khz. Käytä 220nF ja 1,5 NF Sauvan HIPASS, Input. Sillä purkamaan käytän AVR. Voitteko auttaa minua. volod_ua@yahoo.com

> EM-4001 ensimmäisen 9 - bittiä on 1,> Olen tätä bittiä, mutta viime bittiä ei ole hyvä. En ole perehtynyt em4001. joten vain yleisiä kysymyksiä, ehkä jotkut heistä antaa vihjeen. Mitä tarkoitat "ole hyvä"? Onko se "kaikki 1", "kaikki 0", muuttuu joka kerta, vai ...? On "ensimmäinen 9 bittiä = 1" menetelmä synkronointi? Jos näin on, loput koodin siten, että ei ole 9 peräkkäisen 1? Kokeile myös kaapata raaka tuotos U2270B on digitaalinen oskilloskooppi (tai logiikka-analysaattorin - Yksinkertaisin käy) ja tehdä "koodauksen" käsin "- Ehkä dekoodaus fw on virheellinen ... Myös yrittää virittää antennipiirin, jos transponderi on sisäänrakennettu antenni-oskillaattori piiri, se saattaa olla pois nimellistaajuus hieman (yrittää 115: 135KHz) Wek

Miten freq on oltava pin ulostulo (U2270B) kun transporder ei ole läsnä

Tämä on paha kysymys. U2270 tehokkaasti demoduloi heikko AM modulaatio 125KHZ "liikenteenharjoittaja". Kun mikrosiru ei ole läsnä, tuotos U2270 tehokkaasti melua ja luonne, että melu riippuu monesta tekijästä nykyisen järjestelmän ja ympäristön. Jos et saa (lainata) digitaalinen varastointi oskilloskooppi (DSO) tai logiikka-analysaattorin, voit yrittää näyte ulostulo U2270 AVR ja lähettää sen ulos raaka tietokoneelle (ei yritä purkaa sitä). Tämä antaa sinulle paremman kuvan siitä, mitä siellä tapahtuu. Wek

Aiotko Manchester dekoodauksen AVR? Valitettavasti minulla ei ole mitään (käyttäen erilaisia modulaatiotyyppi, mutta vaikka olisin Manchester, en voinut antaa sitä pois, ja muutenkin, se ei ole AVR) ... Yritän antaa sinulle vihjeitä, mutta ilmeisesti sinulla on työtä sen itse. Wek

Huomaan, että tuotanto nastat U2270B olemassa melua, joka menee ilmaisimen diodi ja demoduloi kuin satunnaisen signaalin. Yritin korjata, että ilman onnea. Uskon, että melu kulkee IC-ulostulo puskureita tai OSC estää. Luulen, että joitakin lyhyen ajan outpus ovat pois päältä, kun ei ole transponderia. Kun lähetin tämän jälkeen amplitudin verhokäyräsignaali on paljon suurempi kuin melu, joka tulee lähtö kuljettaja. Tietääkö kukaan vinkkejä poistamaan, että melua?

Sinun on poistettava, että melua ohjelmassa, eli purettaessa Manchester tai mitä mukauttamista. U2270B on hyvin herkkä IC - tuen mukauttamista koskevia harjoittaja on todella pieni, vaikka hyvä välinen kytkentä "base" kela ja transponderin - niin se on väistämätöntä poimia joitakin melua. Voit ehkä pienentää herkkyyttä (en tiedä en ole koskaan tarvinnut laskea se vain kasvaa), mutta en usko et voi päästä eroon melun kokonaan. JW

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back