Apua VCO vaihekohina analysoida SpectreRF

F

frank_8017

Guest
Hei,

Olen tällä hetkellä simuloi vaihe melu VCO wih kadenssi spectreRF AA simuloinnin avulla.Olen lukenut ohjetiedostot AA koskevat vaihekohina simulointi oskillaattorit ja poljento n tietopaketti "oscnoise.pdf" saatavilla verkossa.

Ongelma, jota olen, joilla on seuraava:

Mikä tarkalleen on tarkoitettu "sideband" (tarkoittaa "maxsidebands" kenttä sijaitsee PNOISE muodossa)?

On ohjetiedoston, sideband Ki määritellään seuraavalla kaavalla:
f (noisesource) = f (pois) Ki * rahasto (PSS)
Tarkoittaako tämä, että sideband määrittelee melun taajuuksia, joita käytetään laskenta PN ympärille haluttu harmonisen tuotoksesta?

Mukaan ohjetiedostot, tulisi asettaa maxsideband kentän 0 (ainakin PN ja oskillaattorit).Saa yhden maxsidebands kentän paljon voidaan arvioida PN koska kaikki sidebands (mitä ne ovat)?

Minun ongelmani on, että minun tulosten paranevan 40dBs kun shitch from "maxsidebands" 0-"maxsidebands" 1?
Haluaisin tietää, mitä tuloksia on todellinen.

Apua tulee arvostaa.
Terveisin
-Frank

, Joka määrittää, kuinka monta yliaaltojen haluat sisällyttää.On erittäin hyvä opetusohjelma tässä käsikirjassa.

Hei,

Olen thougth määrä yliaaltojen haluat unclude on määritelty "määrä yliaaltojen" kentän löytyy PSS-analyysin muodossa.
Olen yhä hämmentynyt tarkka luonne sidebands on PNOISE analyysiin.

-Frank

Ensinnäkin on SpectreRF teoria, se viittaa lisätä enintään sideband (sama kuin harmonian), joka tarkoittaa sitä, että kasvu on suurin sideband huolehtii melu vaikuttanut eri harmonisten.On tärkeää, että määrä yliaaltojen asetuksia PSS on yhtä suuri tai suurempi kuin asetukset PNoise suurin sideband.

Uskon, että suurin sidebands on isompi parempi tarkkuus, mutta se kestää runtime.Huomioimaan PSS asetukset ja huomata, että asetukset saisi koskaan ylittää maxacfreq asetukset PSS.

Hei kaikki, mitä di u tarkoittaa ehkä useammin PSS analyysi peikko, on se ur oscillator lähtötaajuus? on myös itsenäinen analyysi VCO vaihekohina tarpeeksi tai u tarvitse laskea vaihekohina kun PLL on osa system.i en pysty laskemaan vaihekohina on VCO osana PLL järjestelmän, johtaa peikko saan InOut CLK-signaali on säännöllistä ja niin PSS ja pnoise voida performed.please anna ur ehdotuksia tähän.

terveisin
Amarnath

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back