artficial hermo netowk Ohjeet

M

MahmoudHassan

Guest
PLZ Tarvitsen apua IAM opiskelu neuroverkot minun täytyy ratkaista esimerkeissä olen tentti ja minun professori vaativat ongelmien ratkaisemiseen käsin ja tekemällä toistojen käsin sijaan katkaistaisiin algoritmeja minun täytyy ratkaista esimerkeissä ei tietokoneella tai Matlab mallintaminen I tarvitsemme kirjallista ratkaistu niin i Toivottavasti voitte auttaa minua kirja nimet ovat esimerkkejä tai sivustoja tai paperit tiedostoja PLZ kiitos

Katso jotkut oppikirja Networks, sumea logiikka ja geneettiset algoritmit: Synteesi ja sovellukset [/URL]

@ Andre_teprom ei teoriaa .... Tarvitsen paperia, jotka tekevät toistojen käsin ei ohjelmat .... vaiheet .. @ Bassa Kiitos kirjasta .. erittäin hyödyllistä

@ andre_teprom ei teoriaa .... Tarvitsen paperia, jotka tekevät toistojen käsin ei ohjelmat .... vaiheet ..
Hei MahmoudHassan, mielestäni thait on erittäin massiivinen numeerinen tehtävä, vaikka witn muutama neuronien ja käsin laskin, koska määrä toistojen suorittamisessa tarvittavat oppimista. Ole hyvä Chek professorin kanssa, jos on todella sitä mitä hän haluaa. + + +

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back