K
kandy2015
Guest
Hei kaverit, Olen uusi linux ja olen käyttäen Linux Mint 9. Olen truing asentaa Yahoo Messenger ja Adobe Flash ja ne tulevat niin. Tervaa gz. Miten saan tämän oikeuden? Kiitos jo etukäteen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
toimii! = Oikea. Sinun tulee asentaa vain asiat tällä tavalla, jos jakelun n paketti Johtajalla ei ole paketti. Oikea tapa tehdä se minttu olisi ensinnäkin varmistaa APT cache: t ovat ajan tasalla, jotta saat uusimman version.Olen nähnyt Adobe Flash Linux kuin yhden kirjaston tiedosto (. Niin). Mitä on tehtävä on purkaa ". Tar.gz 'tiedosto' tar-xvzf file.tar.gz" ja aseta flash kirjasto tiedosto selaimilla (Mozilla / Firefox) plug-in Library-kansiossa. Tämä riitti Flash työskentelemään Mozilla variantteja.
apt-cache update
apt-get install flashplugin-nonfree
ei voi asentaa Yahoo Messager Linuxissa, jos haluat asentaa sen sinun täytyy käyttää viiniä .... Mutta mielestäni voit käyttää pidgin keskustella Voit asentaa Adobe Flash. sinun pitäisi löytää ohjelmistot mitä formaatteja file.deb. file.tar.gz.. : Haluatko asentaa sen sinun täytyy purkaa. nyt, käytät Linux Mint 9, joka on hyvin yksinkertainen, ei tarvitse komennolla Muut menetelmät: tar xzf targe-C file.tar.gz on uncpmpress .. nyt voit asentaa Hauskaa!!Hei kaverit, Olen uusi linux ja olen käyttäen Linux Mint 9. Olen truing asentaa Yahoo Messenger ja Adobe Flash ja ne tulevat niin. Tervaa gz. Miten saan tämän oikeuden? Kiitos jo etukäteen.
Tutustu foorumeilla linux distrot kuten Ubuntu, Fedora ... u voi löytää samat kysymykset siellä vastauksia!.Hei kaverit, Olen uusi linux ja olen käyttäen Linux Mint 9. Olen truing asentaa Yahoo Messenger ja Adobe Flash ja ne tulevat niin. Tervaa gz. Miten saan tämän oikeuden? Kiitos jo etukäteen.