Asenna. Tervaa gz soveltaminen Linux

K

kandy2015

Guest
Hei kaverit, Olen uusi linux ja olen käyttäen Linux Mint 9. Olen truing asentaa Yahoo Messenger ja Adobe Flash ja ne tulevat niin. Tervaa gz. Miten saan tämän oikeuden? Kiitos jo etukäteen.

FLV Player on ilmainen flash mediasoitin Windowsille. FLV pelaaja voi pelata ja ladata tiedostoja suoraan Webistä tai tallennuslaite. Sen yksinkertainen ja kevyt muotoilu, voit katsella kaikkia videoita ilman mitään häiriötekijöitä on vika ja häiriö vapaa ympäristö.

Pura tar.gz-tiedoston ja etsimään tekstitiedosto nimeltä kuten asennukseen. Useimmat ohjelmat tarjoavat tekstitiedosto asennusohjeet. Ja ehkä Linux Mint on paketti flash player. Etsi paketti kuin flashplugin-nonfree

Olen nähnyt Adobe Flash Linux kuin yhden kirjaston tiedosto (. Niin). Mitä on tehtävä on purkaa ". Tar.gz 'tiedosto' tar-xvzf file.tar.gz" ja aseta flash kirjasto tiedosto selaimilla (Mozilla / Firefox) plug-in Library-kansiossa. Tämä riitti Flash työskentelemään Mozilla variantteja.

Olen nähnyt Adobe Flash Linux kuin yhden kirjaston tiedosto (. Niin). Mitä on tehtävä on purkaa ". Tar.gz 'tiedosto' tar-xvzf file.tar.gz" ja aseta flash kirjasto tiedosto selaimilla (Mozilla / Firefox) plug-in Library-kansiossa. Tämä riitti Flash työskentelemään Mozilla variantteja.
toimii! = Oikea. Sinun tulee asentaa vain asiat tällä tavalla, jos jakelun n paketti Johtajalla ei ole paketti. Oikea tapa tehdä se minttu olisi ensinnäkin varmistaa APT cache: t ovat ajan tasalla, jotta saat uusimman version.
Code:
 apt-cache update
Sitten:
Code:
 apt-get install flashplugin-nonfree

Hei kaverit, Olen uusi linux ja olen käyttäen Linux Mint 9. Olen truing asentaa Yahoo Messenger ja Adobe Flash ja ne tulevat niin. Tervaa gz. Miten saan tämän oikeuden? Kiitos jo etukäteen.
ei voi asentaa Yahoo Messager Linuxissa, jos haluat asentaa sen sinun täytyy käyttää viiniä .... Mutta mielestäni voit käyttää pidgin keskustella Voit asentaa Adobe Flash. sinun pitäisi löytää ohjelmistot mitä formaatteja file.deb. file.tar.gz.. : Haluatko asentaa sen sinun täytyy purkaa. nyt, käytät Linux Mint 9, joka on hyvin yksinkertainen, ei tarvitse komennolla Muut menetelmät: tar xzf targe-C file.tar.gz on uncpmpress .. nyt voit asentaa Hauskaa!!

Ei lainkaan totta. Yahoo Messenger on natiivi Linux-versio.

Jos et halua käyttää komentorivityökalua voit mennä mc (Midnight Commander). Se auttaa sinua välttämään komentorivityökaluja.

Voisit, mutta joku joka ei pidä käyttää komentoriviltä pitäisi palata Windowsin tai muun käyttöjärjestelmän suunniteltu idiootit.

Tutustu foorumeilla linux distrot kuten Ubuntu, Fedora ... u voi löytää samat kysymykset siellä vastauksia!.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back