Asennus epäonnistui -> wp800io.sys

S

saurabh123

Guest
I m tulossa msg "Failed to install -> wp800io.sys" Kun aloitan WinPic800 ohjelmisto. En ole kytketty mitään h / w. Olen valinnut JDM ohjelmoija & COM1 Hardware Setting-välilehdellä WinPic800. Plz auttaa minua!

Im käyttäen Win7-64 ja Ive sai geneerinen JDM COM 1 Serial, ja saan saman asian on winpic800io.sys mitään ehdotuksia? koska se on SERIAL Hardware asia doesnt näyttää ive yrittänyt Suorita XP-SP2 ja Vista jne. .. kellään mitään käsitystä n? Id niin arvostaa! Kiitos jo etukäteen:)

. Sys ohjain vaaditaan vain rinnakkaisporttiin ohjelmoijat alle XP. Oman JDM, sinun ei pitäisi vaatia sitä. Sen sijaan, suorita WinPic800 exe ​​in "Windows 98"-tilaan. Terveisin, Anand Dhuru

Kiitos oikein paljon !!!!! Sain sen työskennellyt minun sarjaporttiin Win7-64 .... (Asennettu ja myös käynnissä Win 98 tilassa) 1 Lisää pieni kysymys Jos haluat sattuisi tietämään .. Aikaisemmin Ive ohjelmoitu (tällä JDM Generic) .. (serial) (jossa ICPROG) Pic12F629 ... Ensin jouduin lukemaan siru INTO ICPROG ja goto pohja ja etsiä 4 numeroinen koodi oskillaattori, kirjoittaa sitä, Load minun HEX, Edit että OSC takaisin ohjelmaan ja sitten kirjoittaa sen,, nyt im käyttäen 12F683, Ja WinPic800 (3,64) ja Serial. Kun goto tehdä 12F683 Tarvitseeko minun lukea se ensimmäinen saada Oscillator # ensin? Voin myös lähettää HEX (tai email) sen sinulle, jos haluat katsoa sitä ensin nähdä:) Ja kiitos vielä kerran Vastaa tiedän Win98-tila on saattanut yksinkertainen temppu, mutta vietin tunnin ajalta viimeisen yö ei vieläkään tajuta se, :))-Jeff

Hei, iloinen se toimi sinulle. 12F629, 12F675 (muun muassa) ovat OSCCAL arvo, että jotkut ohjelmoija paketteja yleensä korvata. Tämä on huono uutinen. Joten näitä pelimerkkejä, sinun täytyy varmistaa, että ohjelmointi ohjelmisto ei ole määritetty korvata näitä arvoja, ja / tai tehdä merkintä arvona kussakin siru. Jos sinulla on Pickit2, arvo voidaan regeneroida helposti, jopa poistaa laitteeseen. Myös Pickit2 ohjelmisto ei korvaa OSCCAL arvo. Kuitenkin 12F683 ei käytä OSCCAL käsite, joten älä huolestu. Silti Pickit2 on taitava ohjelmoija ja olin vahvasti siihen ostat / rakentaa yksi. On niin monia yksinkertaisia ​​kuvioita i'net. Terveisin, Anand Dhuru

Anand, Kiitos vastauksesta jälleen! :) Niin minäkin olin kuin sanoin aiemmin päässyt winpic menossa (käyttäen sitä Win98 tilassa) ja käynnissä JDM Generic ohjelmoija (serial). Kiitokset myös vahvistetaan, että sisäinen oskillaattori ei ole oikein 12F683:) En vain halua polttaa paljon PIC Chips ei tiedä! Kiitos sinulle voin edetä projektiini! :)

Olet tervetullut! "VAHVISTAVAT, että sisäinen oskillaattori ei ole oikein 12F683" - Oikeastaan ​​12F683 ei ole sisäinen oskillaattori, vain doesnt käytä OSCCAL arvo kuin 12F629/75 tehdä. Jälleen iloinen sen valmisteltuja. Anand

Ok hyvin Ive selvisi gettion Io.sys ongelma ratkaistu, mutta ohjelmointi tyyppinen virhe on arised; (Running WinPic800 minun Win 7 koneen Win98 käyttäminen gereric JDM ohjelmoija kautta Serial. Open-Hex (ei ongelma) (JDM ja Windows on oikealla COM-portti) ... virhe on, kun yritän kirjoittaa HEX avasin (minulla on oikeus sirun (12F683) Error -> Kirjoittaminen Osoite 0x000000 Kirjoittanut: 0x28 CE Lue: 0x3FFF Onko ehdotuksia?: ) Kiitos jo etukäteen ..:)

Ehkä Vpp ei ole oikea. sijaan yleinen JDM voit käyttää DL4YHF ohjelmoija ja se on ulkoinen virtalähde työ-ja hallitsee automaattisesti Vpp ensin. että auttaisi tilanteissa, joissa sisäiset OSC ja MCLR OFF.

Kuten MVS Särmä huomautti, on 2 mahdollisuutta: 1) oman JDM ei pysty toimittamaan riittävästi Vpp ja / tai 2) sipsejä, jotka ovat Vpp-ennen-Vdd ohjelmointi vaatimus on ongelmia JDM, varsinkin kun olet jo palanut siru, jossa sisäinen oskillaattori ja MCLR pois. Tämä johtuu siitä JDM ei valvo Vdd linja. Haluaisin vakavasti kehottaa sinua ostamaan Pickit2, tai rakentaa yksi. Paljon malleja, suosikkini on http://www.mcuhobby.com/articles.php?article_id=7 Toinen etu tämä muotoilu on MVS Särmä toimii molemmilla foorumeilla, jotta hän voi käsi- pidellä sinua, jos olet joutunut ongelmia rakentaa sitä! :)

Googlasin 2 tuntia enemmän, lopulta löysin ratkaista method.Go teidän Ohjauspaneeli -> Järjestelmä -> Laitteisto -> Laitehallinta ja poistaa laitteisto WinPic800. Sitten uudelleen installe WINPIC800.I mielestä se on bugi ja WinPic, koska et voi saada sen läpi vaikka poistat ohjelmiston asennuksen! Koska se on ensimmäinen paikka Google, lähetän sen täällä, toivoen se voi auttaa ketään. Ystävällisin terveisin Kiinasta.

Kiitos oikein paljon !!!!! Sain sen työskennellyt minun sarjaporttiin Win7-64 .... (Asennettu ja myös käynnissä Win 98 tilassa) 1 Lisää pieni kysymys Jos haluat sattuisi tietämään .. Aikaisemmin Ive ohjelmoitu (tällä JDM Generic) .. (serial) (jossa ICPROG) Pic12F629 ... Ensin jouduin lukemaan siru INTO ICPROG ja goto pohja ja etsiä 4 numeroinen koodi oskillaattori, kirjoittaa sitä, Load minun HEX, Edit että OSC takaisin ohjelmaan ja sitten kirjoittaa sen,, nyt im käyttäen 12F683, Ja WinPic800 (3,64) ja Serial. Kun goto tehdä 12F683 Tarvitseeko minun lukea se ensimmäinen saada Oscillator # ensin? Voin myös lähettää HEX (tai email) sen sinulle, jos haluat katsoa sitä ensin nähdä:) Ja kiitos vielä kerran Vastaa tiedän Win98-tila on saattanut yksinkertainen temppu, mutta vietin tunnin ajalta viimeisen yö ei vieläkään tajuta se, :))-Jeff
Hei en pysty saan JDM ohjelmoija työskentelevät win7x64, voitteko kertoa mitä ajureita ja ohjelmistoja käyttää ja mistä saada heidät?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back