asentaminen Synplicity

J

johnseven

Guest
Onko kukaan tiedä, miten to setup vastaanottavan tunnus ja lisenssin tiedosto Synplicity?
Kiitos,

johnseven

Vaikuttaa helppoa, kun päättynyt asentaa synplify suorita sitä, synplify raportoi et ole oikea lic ja oikea hostid, voit käyttää tätä hostid saada lisenssin!

Joskus edellinen ratkaisu ei toimi.Parempi käyttää Ethernet-kortin mac numero.

Uusimman version synplify (eli versio 7.0 alkaen) on SKEY, että järjestelmää tarvitaan.Voit hankkia tämän ensin asennettava synplify ilman lisenssiä, suorita se, synplify raportoi et ole oikea lic ja oikea hostid / SKEY (8-numeroinen hex numero), voit hankkia tämän SKEY perustuva lisenssi!

Olen aina käyttää leo-sepc.niin unohda, kuinka käyttää Synp1icity ......
Kerro minulle, miten käyttää.

Olen onnistunut käynnistyä, mutta Suorita bottun, syntetisoimiseksi ei ole mahdollista.
ja niin edelleen, Suorita-> Compile ei toimi.

täällä on lisenssi-tiedosto.i käyttämään porttia 34000, voit vaihtaa sen, jos se on ristiriidassa myös muuttaa Amir sen nimen tietokoneen.

vain opetuskäyttöön

Amir1 varoitus lähetetään (-5 virkaa -30 pistettä), liitäntävaatimuksia poistettuÄlä lähetä LAITTOMAN STUFF TÄSTÄ!

Amir81

Kiitos sharring.Can you pls vastaus:
1.Käyttölupa teillä oli lähetetty pitäisi toimia THW viime kierr on synplify ja vahvistaa?
2.Jos aion muuttaa palvelimen nimen käyttöoikeuden, Sillä ei ole mitään vaikutusta oll muut tietojen käyttöoikeussopimuksessa meening minun tarvitse muuttaa mitään asiaa muuta.

Kiitos

i käyttää sitä Synplify Pro 7.2 ja Synplify 7.2.käyttää sitä, sinun ei pidä muuttaa mitään tietoja paitsi nimi-palvelimen (tietokoneen nimi).
onnea
Amir

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back