ASIC-suunnittelua?

A

abhineet22

Guest
mikä on ASIC-suunnittelu kysymys?
Miten toteuttaa ASIC?
mitä perusteita suunnittelu ASIC? mitä minimoidaan?
antaa minulle linkin tai materiaalia

ASIC == Application pyrkien IC ..
Design asioita ae enemmän tai vähemmän samat kuin tavallisessa sirujen suunnittelu.Mutta tässä tapauksessa se voi vaikuttaa käyttäjän (henkilö, joka vaatii) talousarviosta kuten kustannukset, Power, alue jne..U yrittää desgin perustuu kaikki rajoitukset.Aina kun mahdollista, u kaupasta (esim. jos u on vähemmän alue, niin u on kompromissi rinnakkaisuuden, eli vähemmän toiminnallista yksikköä) ja tavaraa kuten tht.Hyvä IC suunnittelu kirja on Baker ja Boyce ..Sen 2 määriä.Myös Neil Weste on hyvä kirja
Toivottavasti tämä auttaa!
Abhi

ASIC-suunnittelu virta alkaa kirjoittaa laitteistosi joissakin kieli kuten VHDL-tai verilog ja sitten syntetisointi ne teknologiatekijöistä kirjasto (Mapping soluja) sinulla on annettava tiedot, kuten setuptime, holdtime oman suunnittelun ja suorita sitten paikka ja reitti työkalu Voit lopettaa suunnitteluun.

Voit siirtää verkkosivuilla ASIC EDA työkalun myyjien kuten Cadence, Synopsis ja Magma lisätietoja niiden kulkua.

ASIC-design by John Sebastian Smith on paras kirja on tulossa.

ASIC on Integrated Circuit, joilla on erityisiä ominaisuuksia, jos haluat oppia ASIC voit lukea seuraavat teokset:

VLSI-tekniikan Dillinger
ja Basic VLSI Design Douglas ja jos et puhu espanjaa voit lukea Circuitos Integrados de Aplicación Especifica ASICLisätään 24 sekuntia:

ASIC on Integrated Circuit, joilla on erityisiä ominaisuuksia, jos haluat oppia ASIC voit lukea seuraavat teokset:

VLSI-tekniikan Dillinger
ja Basic VLSI Design Douglas ja jos et puhu espanjaa voit lukea Circuitos Integrados de Aplicación Especifica ASIC ja Deschamps

Kuten kaikki tiedämme, että noin Varvassandaalit, voi jokin kertoa minulle, miksi 4 eri läppä floppi käytetään. ja vain yksi ei sufficient.tell minulle mitään tiettyä sovellusta, jossa erityinen läppä floppi on käytetty.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back