askelmoottori epäillä

N

Navya

Guest
on tietolomakkeessa askelmoottori on määritelty, että
askelta kulma on 15
5 min @ 200pps
unipolaariin
vääntömomentti on 60 N / cm

Voisiko joku kertoa minulle, kuinka laskea nopeuden ja moottorin?

Moottori näyttää 100:1 vaihteen, jos pulssin "200 OVS" tarkoitetaan täysin askel.Saat 200 * (15/360) RPS = 200 * (15/360) * 60 min = 500 rpm moottorin akselille tai 5 rpm vaihdetta.

Voisitteko kertoa minulle, miten U Got välityssuhde?ja minun täytyy tietää pian kuin luin nopeus = stepangle / viive [rad / s]
Miten voimme määrittää se on täynnä askel 200pps?
Ja mitä välityssuhde on askelmoottori?

En tiedä, jos askelmoottori on pyydys, sinun pitäisi nyt paremmin.Ilman vaihdetta, tiedot eivät ole järkeviä.Kuitenkin, jos se on vaihdetta, vähennys annoksesta on yleensä painettu asian tai ainakin tiedotteessa.

Olen kirjoittanut minun laskettaessa, vähennys suhde on 500:5 = 100 on mielestäni.

Stepangle ja nopeus moottoreita ei yleensä ole annettu rad osalta rad / s.

Tämä voi olla apua täydellisen sinulle!

Quote:STEP TILATAskelmoottori "askel tilat" ovat koko, puoli-ja MicroStep.
Tyyppi vaiheessa tilan tuotanto moottoriajoneuvoa riippuu suunnittelusta kuljettajan.FULL STEPStandard (hybridi) askelmoottoreita on 200 roottorin hampaita, tai 200 kokonaan askelta / kierros moottorin akselille.
Jakamalla 200 astuu 360S pyöriminen vastaa 1.8ş täydellinen askel kulman.
Normaalisti koko askel tila saavutetaan energiaa sekä käämitykset ja muuttaa nykyinen vuorotellen.
Periaatteessa yksi digitaalinen tulo kuljettajan on yhtä kuin yksi askel.PUOLIKIRKKAUS STEPPuolet askel tarkoittaa yksinkertaisesti sitä, että moottori pyörii 400 askelta / kierros.
Tässä tilassa yksi purkamisesta on vetäneenä ja kaksi käämit ovat jännitteellisinä vuorotellen, jolloin roottori pyörii puoli etäisyys tai 0.9ş "s.
(Sama vaikutus voidaan saavuttaa toimivat täysin vaiheessa tilassa 400 askelta kierrosta kohti moottori).
Puolet lisääminen on käytännöllisempi ratkaisu kuitenkin teollisissa sovelluksissa.
Vaikka se tarjoaa hieman pienempi vääntömomentti, puoli askelta tila vähentää määrää "jumpiness" luonnostaan käynnissä koko vaiheessa tilassa.

Hei manish12,
a hybrid motor, but there are other types as well.

lukuun ottamatta kaikki tarpeelliset tiedot annoit, jos moottori on määritelty on 15 ° vaihe-kulma, se ei
todennäköisesti hybridi-moottori, mutta on olemassa muita kuin hyvin.Varmista, että olen käyttänyt paljon Stepper Motors on 15 tai 7,5 ° askel kulma eri malleja.

Terveisin,
Frankin

360/15 = 24 hammasta askelmoottori on 6 / 5 johdin mielestäni!

mutta, roottori hyppääminen on enemmän täällä kuin 1,8.

Olen aina mieluummin 4 selvitystilaan 6 / 5 Wire askelmoottori.yksinkertainen suunnittelu kuljettajan CKT kuin verrata yksinapaisempi.

Hei kaikki,

Kiitos arvokkaista mielipiteistä.
Minulla on vain yksi arkki kuin lomakkeessa on askelmoottori, jotka olen valinnut.Josta sain vain vähän tietoa.
Ohessa liitteen
kertoa, mitä te ymmärrätte tämän

Kiitos,
navya
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

Hei,

moottori on aivan odotetulla tavalla, kuten 100:1 (tai 1:100 kuin valmistaja haluaa kirjoittaa) vaihteen alennussuhde, että olen jo laskettu.Myös jännitteen ja Coil Resistance on annettu, yksinapainen piiri oli jo statet (mikä manish12 tarkoittaa "4 lakkauttamista 6 / 5 johdin askelmoottori").

Ainoa tieto ei tuodaan esille annetaan luettelo on suurin toimintaa taajuus.Mutta implicitely, se on selvää, että ehdotettu 200 OVS (pulssia
/ s = Hz) nimellinen vääntömomentin voidaan saavuttaa.Tämän moottorin tyyppi ja unipolaarinen jatkuva jännite-asema, voit odottaa nopeaa laskua vääntömomentti yli 200 Hz: n (voi olla 350 tai 400 Hz voidaan saavuttaa alhainen vääntömomentti).Myöskään ilmaista nimenomaisesti ilmoittanut, mutta expectable varten hammaspyörämoottori tehokkaasti ei inertia nähdä moottori, on oltava 200 Hz kuten start-stop-taajuus, ei tarvitsevat nopeutta rampit.

Ei ole ilmeisesti selvää, miten lasketaan pyörimisnopeus tämän moottori.Kuitenkin, kuten lomakkeessa vahvistaa, kaava on yksinkertaisesti antanut 5 rpm (at) 200 PPS ilmaisua.Pakollinen vaihe taajuus on tarkoitettu kierrosta minuutissa kerrotaan 40 Hz, yleensä enintään enintään 5 min tai 200 Hz, osalta vähintään askel-to-askeleen myöhästymisestä 5 ms.

Terveisin,
Frankin

Miksi 40Hz kerrottiin?Onko vakio?
Miten u päästä myöhässä 5ms?

vain 5 min (at) 200 Hz = 1 rpm (at) 40 Hz, myös 1 / 200 Hz = 5 ms

HiFi Frank,
Kiitoksia arpa ajaksi sinun auttaa.
Viimeinen kysymys.
Voiko tämä valvoja MM908E626 (askelmoottori kuljettajalle hbridge inbuilt) ajaa tätä yksinapaisempi moottori?
voi vsup ja mikrokontrollerin suoraan antaa askelmoottori tarjontaa?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back