askelmoottori valinta kuorman sitä.

J

jit_singh_tara

Guest
Hei ystävät, hyvä ehdottaa, miten valita, mitkä askelmoottori sopii meidän vaatimus perustuu erityisesti painoa se voi kuljettaa tietyllä etäisyydellä siitä. Esimerkiksi jos askelmoottori on kytketty alumiini levy 1kg, 30cm halkaisijaltaan etäisyydellä 3 tuumaa. niin miten voin valita, mitkä askelmoottori sopii minulle, moottori ei kannata jättää väliin vaiheet ja on ajaa 25 askeleen sekunnissa. Ole hyvä ja ehdottaa minulle miten edetä. Jitender Singh

Onko ketään, joka voi auttaa aiheeseen .......

Hi. Tämä on interresting ongelma. Hovewer En usko huomaat mitään erityistä stepperin tarvitaan tietyssä kuormassa. Syynä tähän on se, että maksimikuorma mistään stepperi on riippuvainen nykyisestä syötät sitä. Enemmän virtaa sinun syötteen stepperin, enemmän kuormaa se pystyy käsittelemään.

Voiko joku ehdottaa minulle, että jos askelmoottori tekniset sanoo: DC 3,25 amp, niin se tarkoittaa 3,25 ampeerin / vaihe? Kuinka paljon nykyinen moottori vaatisi kun se on käynnissä vapaassa tilassa ilman kuormaa sitä. Myös ehdottaa minulle mitä ajuria parhaiten vastaisi tähän ryhmään. 1.I Tarkoitan l297/l298 yhdistelmä tähän. 2. MOSFET perustuu, on myös vaihtoehto. Moottori on SANYO-DENKI 1,8 astetta, dc 3,25 amp.model: 103h7124-1041.

Hei, minulla on sama ongelma .... Mitä u teki Urs? Fyysisesti meidän ongelmamme on, kuinka edetä tässä suoraankytkennässä inertia?? Käytin niitä liitteitä thnx
Hei ystävät, hyvä ehdottaa, miten valita, mitkä askelmoottori sopii meidän vaatimus perustuu erityisesti painoa se voi kuljettaa tietyllä etäisyydellä siitä. Esimerkiksi jos askelmoottori on kytketty alumiini levy 1kg, 30cm halkaisijaltaan etäisyydellä 3 tuumaa. niin miten voin valita, mitkä askelmoottori sopii minulle, moottori ei kannata jättää väliin vaiheet ja on ajaa 25 askeleen sekunnissa. Ole hyvä ja ehdottaa minulle miten edetä. Jitender Singh

veiledcavalier Yli vuosi on ohi. Hän on luultavasti toiminut sitä tuona aikana. Haluaisin ehdottaa selitys OP, mutta olen perehtynyt vain metrimittoja. Toinen ongelma, arives on kuinka paljon virtaa ja jännitettä on tarjotut käytettäväksi.

veiledcavalier Yli vuosi on ohi. Hän on luultavasti toiminut sitä tuona aikana. Haluaisin ehdottaa selitys OP, mutta olen perehtynyt vain metrimittoja. Toinen ongelma, arives on kuinka paljon virtaa ja jännitettä on tarjotut käytettäväksi.
Siksi halusin tietää mitä hän teki! Sorry WHT n "OP"??? Metrimittoja OK PLZ kehittää. thnx

OP on kaveri, joka alkoi säiettä. Ainakin mitä olen oppinut eri foorumeilla.

Olen samaa ongelmaa .... Mitä u teki Urs? Fyysisesti meidän ongelmamme on, kuinka edetä tässä suoraankytkennässä inertia?? Käytin niitä liitteitä
En ymmärrä mitä erityistä ongelmaasi. Paperit ovat laskennassa jotkut suhteet asemia, mutta tietää käytettävissä olevan vääntömomentin vs. nopeus ominaisuus, sinun täytyy viitata Moottorin tekniset. Tai voit laskea tarvittavat Moottorin tekniset ja lokero löytää sopiva yksi. Melko yksinkertainen.

En ymmärrä mitä erityistä ongelmaasi. Paperit ovat laskennassa jotkut suhteet asemia, mutta tietää käytettävissä olevan vääntömomentin vs. nopeus ominaisuus, sinun täytyy viitata Moottorin tekniset. Tai voit laskea tarvittavat Moottorin tekniset ja lokero löytää sopiva yksi. Melko yksinkertainen.
Kiitos FVM oman myönteisen vastauksen. Oikeastaan ​​minun ongelmani on, että suoraankytkennässä tai vauhtipyörän sovellus en fyysisesti ymmärrä, miten saada tarvittava vääntömomentti, joka tekee kuorman ajaa, ja jotta voin valita minun moottori. Tiedän kaava paperilla, mutta se on epämääräinen minulle. Toinen asia on, että askelmoottori jos olen KW vaaditaan moottorin, se vastaa VXI koska minulla ei ole mitään moottoria tiedot saatavilla. Jos tiedän yleinen KW yhtälö stepper se on hyvä. Kiitos jo etukäteen

Tiedän kaava paperilla, mutta se on epämääräinen minulle.
Fysiikan oppikirja pitäisi auttaa.
Toinen asia on, että askelmoottori jos olen KW vaaditaan moottorin, se vastaa VXI koska minulla ei ole mitään moottoria tiedot saatavilla. Jos tiedän yleinen KW yhtälö stepper se on hyvä.
Ei ole sellainen asia. Näen kaksi vaihtoehtoa: - saada erittely - unohti tekniset tiedot ja kaavat, kokeile

Hei kaverit, yritän osata tehdä electornic piiri valvonta askelmoottori ...... tiesin että ULN2003 on rajoitettu 0,5 ...... mutta minun moottori on noin 3 A. .... joten en tiedä mitä piiri tulisi käyttää tai suunniteltu ..... joku auttaa ......... olemassa ajureita saatavilla siellä tiedän, mutta ne ovat erittäin kalliita. ..... joten haluan joitakin muita ratkaisuja, jotka voidaan vihdoin olen omassa valmistui tässä kuussa ja tarvitsen tätä minun valmistumisen projekti ...... olen koneinsinööri, joten minulla ei ole paljon tietämystä tältä alalta .... joten kaikki vastaukset on varsin kuvaava .... thx etukäteen

Tiesin, että ULN2003 on rajoitettu 0,5 ...... mutta minun moottori on noin 3
moottori 3A Arvo tulee minulle todennäköisesti kaksisuuntainen tyyppi ja vaativat jatkuvaa nykyisen aseman, perferably by PWM stepperi kuljettaja. On ollut erilaisia ​​kierteitä edaborad keskustella Vaihemoottori kuljettajan piirejä.

Dears, kuten luin koko lanka ja huomaa että jos haluat ajaa 1 kg Paino lentävät pyörän avulla askelmoottorin. Kuten olen opiskellut mekatroniikka hieman olen purposed seuraava ratkaisu, jos se auttaa. 1. Sinun täytyy ehdottomasti tekninen spec moottorin sinulla jo on ja sen ohjainkortti. Hallinta moottori on erillinen aihe. niin voit rajapinta moottorin säädin noita ajaa sitä kohti ohjeitasi. 2. Kuormankäsittelylaitteiden ehdotan teille käyttää yksinkertaisia ​​vaihteiston, joka käyttää pientä vääntöä pyörittää purjehtii pyörää. 3. Nyt on matematiikan liittyy. Sinun täytyy selvittää kuinka moni eteenpäin askeleen asemia tai muuttaa kulmaa purjehtii pyörän. Saatat helposti selvittää tämä annos vaihdelaatikosta manuaalinen tai sinun täytyy tehdä se itse "ei ole iso juttu". Toivon, että tämä epäsuora toimintamalli auttaa koska se toimii minulle. : Oops:

moottori 3A Arvo tulee minulle todennäköisesti kaksisuuntainen tyyppi ja vaativat jatkuvaa nykyisen aseman, perferably jonka PWM stepperi kuljettaja. On ollut erilaisia ​​kierteitä edaborad keskustella Vaihemoottori kuljettajan piirejä.
Kiitos aion etsiä että

Hei kaverit, yritän osata tehdä electornic piiri valvonta askelmoottori ...... tiesin että ULN2003 on rajoitettu 0,5 ..... . mutta minun moottori on noin 3 A. .... joten en tiedä mikä piiri tulisi käyttää tai suunniteltu ..... joku auttaa ......... olemassa ajureita saatavilla siellä I tiedä, mutta ne ovat erittäin kalliita ...... niin haluan joitakin muita ratkaisuja, jotka voidaan vihdoin olen omassa valmistui tässä kuussa ja tarvitsen tätä minun valmistumisen projekti ...... olen mekaaninen insinööri niin minulla ei ole paljon tietämystä tältä alalta .... joten kaikki vastaukset on varsin kuvaava .... thx etukäteen
u, mielestäni u tarvitse etsiä foorumia hieman. Löysin erittäin hyödyllistä tietoa täältä. Mutta alku u voi käyttää liitteenä pdf, ja aloittaa L298 kuljettaja kaksisuuntaisen 2A ja TIP 122 puoli silta unipolaarinen. u voi löytää lisätietoja WHT sanoin ja liitteenä foorumilla. Unohdin kertoa u että u voidaan käyttää ULN2003 korkeampi kuin 0.5A by oikosulun liittimet yhteen kuten ur Ampere vaatii.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back