Assembly koodi pic16f877

N

news

Guest
We wtorek firma Apple zaktualizowa?a swoje dwa programy umo?liwiaj?ce profesjonaln? obróbk? d?wi?ku - Logic Pro oraz Main Stage. Oprócz likwidacji kilku b??dów, pojawi?o si? równie? wsparcie dla 64-bitowych systemów operacyjnych.

Jednak jak wynika z oficjalnych komunikatów dotycz?cych obydwu aplikacji, niektóre z funkcji tych programów nadal dost?pne b?d? jedynie na 32-bitowych systemach...

Read more...

Hei kaikki. Im Adamant, ja tarvitsen apua kirjallisesti koodi assembly ..... olen jumissa käyttäen MPLAB IDE minun koodi kirjoittamista .... ja im ole kovin hyvä siinä. Tarvitsen apua koodi, joka lähettää tiedot siitä 360 asteen potentiometri kuva, ja kuva on LCD. Oma LCD on 4x20, ja se on "oma" komentoja. En tiedä miten sisällyttää nämä komennot käyttää niitä assembler. Yritän näyttää suuntiin, LCD, kuten pohjoinen, etelä, itä, länsi. Ja im käyttäen 360 asteen potin. Koska minun potti muutoksia resistanssiarvoja kun se kääntyy, haluan nestekidenäyttöön voi näyttää suuntaa, N, S, E, tai West. Olen sarja LCD. Onko ideoita? Kiitos käsittelyssä!

u voi käyttää ADC lukea tarkan sijainnin potin LCD siellä joitakin rutiini, että voit käyttää

[Quote = Cortex] u voi käyttää ADC lukea tarkan sijainnin potin LCD siellä joitakin rutiini, että voit käyttää [/quote] Minusta on muunnin tällä PIC (olen vasta alussa Hankkeen) kaikki rutiinit, kaikki menetelmät kokoonpano koodi olisi erittäin tervetullutta!

Hei, voin antaa koodin esimerkiksi 16F76 Tässä tulee joitakin muutoksia oman 877, mutta se souldnt olla liikaa vaivaa. saat ainakin jonkinlaisen käsityksen. Tämä kokeiluhanke oli 16x2 chracter LCD.

Kiitos että Donkey41. Autoit minua. Klikkasin "pisteitä"-painiketta sinulle, anteeksi tietämättömyyttäni, im vielä oppimista, miten tämä hallitus toimii, jossa pisteitä ja kaikki.

Tämä on 16F84 u voi nähdä, miten kommunikoida LCD 16 * 2

Voitteko myös esimerkkejä .. Minulla on ongelmia kommunikoida lcd .. thanx ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back