AT + CIPSEND SIM300C GPRS ONGELMA ..

D

dani

Guest
Hei kaikki, olen työskennellyt sim300C GPRS viestintää ja kaikki oli menossa hyvin seuraavat AT-komennoista kunnes pääsin jopa testaus actuall tietojen lähettämistä IP-osoite. AT + CGDCONT = 1, "IP", "Internet" (Tulokset "OK") AT + CSTT = "Internet", "käyttäjätunnus", "salasana" (Tulokset "OK") AT + CIICR (Tulokset "Ok ") AT + CIFSR (Tulokset IP xxx.xxx.xxx.xxx) at + cipstart =" TCP "," 117.41.32.194 "," 1001 "(Tulokset" Ok "ja sitten" CONNECT OK ") Nyt kun olen antaa komento AT + CIPSEN = 20 se kysyy minua> merkki ja kirjoitan 20 charcters Hyper terminaali ja sain (Tulokset "Lähetä OK") tähän saakka jokainen asia oli kunnossa. Jos Käytin lähettää tiedot jokaisen min se jatkuu ok. Mutta PROBLME: Kun antaja lähettää tiedot noin 5-10 minuutin ajan, sitten + CIPSEND antaja lähettää tietoja, myös antaja vastata erro tai ok viesti ei tunnustusta mitä niin koskaan. Kun suljen GPRS-yhteys ja yhdistä se käyttäen CIPSTOP ja CIPSTART uudelleen, kuin se alkaa toimia uudelleen. Olenko tehnyt mitään worong .. Plz guys auttaa minua kun minun on deleiver valmiiksi tehtävä ajoissa ja aika on hyvin lyhyt ja olen juuttunut tähän CIPSEND ei vastaa jälkeen muutaman minuutin ongelma. Osalta.

Jos mantain GPRS-yhteyden lepotilassa pitkään, palveluntarjoaja sulkee yhteyden säilyttämiseksi kaistanleveys. Sinun täytyy lähettää tietoja päivittää yhteyden ja estää tämän ongelman. Osalta.

Onko normaalia menettää yhteyden, jos tietoa ei lähetetä tiettyyn aikaan mennessä. Voit yrittää katkaista yhteyden ja kytke

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back