AT89C52 voidaan lukita vain kerran?

K

KamalS

Guest
Onko totta, että AT89C52 voidaan lukita vain kerran? Missä se mainitaan datalehti?

AT89C52 ei OTP (kertaluontoinen ohjelmoitava) mikrokontrolleri mutta kun lukko bittiä on asetettu et voi käänne tämän toiminnon .. Käytä Poista-toiminnolla voit poistaa se FLASH (mukaan lukien kaikki 3 lukko bittiä) ja sitten voit uudelleen ohjelmoida uudelleen .. Jos haluat avata lukko bittiä ja lukemaan sisäinen ohjelma muisti - älä olit aikaa .. Terveisin, IanP

Voi voi! Tiedän, että se ei OTP, en minäkään yrittää murtaa lukon bittiä. Minun ongelmani on, etten voi ohjelmoida minun 51/52s hienosti niin monta kertaa haluan Until I lukita se, jonka jälkeen ne vain näyttävät mennä "paha" ... Näin niitä ei voida poistaa eikä mitään. Puhun C-sarjassa. [Size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 1 minuuttia: [/color] [/size] [quote = IanP] AT89C52 ei OTP (kertaluontoinen ohjelmoitava) mikrokontrolleri mutta kun lukko bittiä on asetettu, voit ei käänne tätä toimintoa .. Käytä Poista-toiminnolla voit poistaa se FLASH (mukaan lukien kaikki 3 lukko bittiä) ja sitten voit uudelleen ohjelmoida uudelleen .. [/quote] En tajua sinua. Sanotte, että en voi kääntää toiminto Kun lukko bittiä on asetettu, ja seuraavalla rivillä sanot lukko bittiä voidaan nollata pimentäminen. Näyttää siltä lukko bittiä voidaan määrittää vain kerran?

Minulla oli ohjelmoitu minun 89c51 monta kertaa. Poistaminen sitä ja uudelleen. Kun lukittu sinun täytyy poistaa se uudelleen ohjelman sitä. Vaikka pyyhkien lukko bittiä myös poistuu. Sinulla on tyhjä siru. Nyt voit ohjelmoida se ja lukitse se. Terveisin Nandhu

mistä mielestäni minun olisi riippuu millaista ohjelmoijan käytät olen ohjelmaa ja poistaa ja ohjelma uudelleen liikaa 89c51/52 tai 89s51/52 kanssa rinnakkain ohjelmoija ei ole ongelma

Mielestäni lukitsemalla se ei ole yksi kerta ... KamalS Voitteko kertoa minulle, mitä ohjelmoija käytät ... Oh .. ja nandhu015 ... vain lukita 52/52 ja yritä pyyhkimällä se uudelleen ja anna meille kaikki tiedämme.

Oma sovellus käyttää myös AT89C52 se voi ohjelman lukita ja tyhjentää monta kertaa. [Size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 9 minuuttia: [/color] [/size] Oma sovellus käyttää myös AT89C52 se voi ohjelman lukita ja tyhjentää monta kertaa.

[Quote = KamalS] Onko totta, että AT89C52 voidaan lukita vain kerran? Missä se on mainittu taulukon? [/Quote] ITZ täysin riippuvainen ur programer

[Quote = grittinjames] ITZ täysin riippuvainen ur programer [/quote] Miten niin?

Hai vsmGuy Kyllä olen kokeillut sitä nyt. Se on OK. Voin poistaa lukittu 89c52 ja ohjelmoitiin sitä. Yritin se 4 kertaa. Se toimii. Tiedoksi käytän ja rinnakkain ohjelmoija on suunnitellut sunrom terveisin Nandhu

Ah niin! Thanks nandhu015. Mielestäni kysymys on ratkaistu sitten?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back