Atmel at89c5131 käynnistyslataimen

P

petertang

Guest
Onko rakennettu käynnistyslataimen sisällä MCU jo jos voin ostaa sen digikey?Jos ei, millaisia DIY työkalu voi käyttää?ja mistä löydän käynnistyslataimen?

Ataki DDoS należą do grupy najstarszych zagrożeń w Internecie, jednak wciąż plasują się w czołówce największych sieciowych plag. Wraz z rozwojem systemów bezpieczeństwa ewoluowały, a ich głównym celem stały się aplikacje i usługi.

Read more...

hello rakas
i kirjautua tänään forum.my ongelma on 89c5131 Haluan programm tämän mikro mutta asti ei ole guidness kun luen ur quistion luulen ur myös bigner tehty 89c5131 ja yhdistelmä voi olla hyvä.
jos jokin lukija tämän mail sopia sitten kertoa minulle
my e-mail on ghniazi (at) yahoo.com
Olen ohjelmoija ja 89c51 on Atmel
Nyt olen opiskelu tekninen ja 89c5131.
Minun tavoitteena on rajapinta eri laitteet tietokoneeseen kautta usb.
i kiittää kokonaisuudessaan mitään respoder
hei

plz kirjoittaa sähköposti vuonna ur profiili
joka on tämän sivun ylälaidasta,

Hei kaikki!
enää virkaa tästä aiheesta!
ota noin yksi vastaus.Minullakin on samanlainen ongelma.
kiitos & osalta
Srinivas

hello every1,
Olen odottanut minun 89c5131 näyte saapuvat Atmel niin voin lähettää PCB development.when käsittelyssä tämän kyselyn i muistaa yhden artikkelin
jotka voivat olla hyödyllisiä

http://www.experts-exchange.com/Hardware/Microchips/Q_21056692.html

joissa i tuli perille, kun luet tästä rekisterinpitäjälle. se pyytää kommentti joku on ongelmia ohjelmointi tämän laitteen kautta usb kuvatun THA Atmel asiakirjat haastaa filp.
Olisi hyvä tietää, jos muut ovat joutuneet samanlainen ongelma, vaikka olen sitä mieltä, se on ongelma, miten hän on usin että työkaluketjun

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back