Auta minua debug Verilog koodi. Dat. tiedosto

U

UFK

Guest
Hiii Iv yrittänyt suorittaa tämän erityisesti pala koodia. Dat tiedosto. Voisiko joku ystävällisesti auttaa minua debug? se pitää antaa minulle seuraavan virheilmoituksen Module ei ole porttia. Tein. Dat-tiedosto seuraavasti: @ 002 11111111 01010101 00000000 10101010 @ 006 1111zzzz 00001111 Auttakaa minua sen kanssa.

Selittäkää mitä olet yrittävät tehdä. Kuvauksen sano mitään. Ja lisää koodia, ilman sitä emme voi debug sitä.

hiii im pahoillani, im niin stressaantunut olen unohtanut lisätä koodin. Sen seuraavasti: moduuli testi; reg [07:00] muisti [07:00] kokonaisluku i, ensimmäinen alkaa $ readmemb ("init.dat", muisti); for (i = 0; i

Tässä on ongelma:
moduuli testi;
Sinun tulisi olla vähintään yksi portti, esimerkiksi kello portti. Laita yksi portti vaikka et tarvitse sitä: moduuli testi (input CLK), että pitäisi ratkaista ongelma

Kiitos paljon. Se ei ratkaise minun ongelmani. Se alkoi antaa minulle muita virheitä minun init.dat tiedosto tosin: ((

Anna tarkemmat tiedot noista virheistä. Ehkä me voimme tehdä jotain niille liikaa. Varoituksen sana: Epäilen voit tallentaa Z arvot rekistereihin!

Kiitos avustanne. Ill olla hieman tarkempia mitä im yrittää tehdä täällä. Oma projekti on hakemisesta SPIHT algoritmi FPGA. Im yrittää lukea kuvatiedosto Verilog. Sain ehdotuksia muuntaa kuva liitetään matriisiin imread komento Matlab ja sitten tallentaa matriisin arvojen txt tiedostona Verilog käyttämällä osoitteita, kuten @ 002 jne. tietyn merkkijonon kertoimia. Omat init.dat tiedosto oli esimerkki koodi yritin tulevan suurempi matriisi. Nyt sen sain omituisista virheistä im takaisin lähtöruudussa. Onko ehdotuksia? [Size = 2] [color = # 999999] Lisätty 2 minuutin kuluttua: [/color] [/size] Tässä on kaksi virhettä, että sain linja 28: Arvo 186286124 osoitteessa rivi 1 ei binary Call of järjestelmään tehtävän $ readmemb. VIRHE: Xst: 2634 - "test.v" rivi 29: For silmukka stop kunnossa pitäisi riippua silmukan muuttuja tai staattinen.

Nämä ovat kaksi virhettä, että sain linja 28: Arvo 186286124 osoitteessa rivi 1 ei binary Call of järjestelmään tehtävän $ readmemb. VIRHE: Xst: 2634 - "test.v" rivi 29: For silmukka stop kunnossa pitäisi riippua silmukan muuttuja tai staattinen.

Ensimmäinen virhe: Onko mitään sinun. Dat-tiedosto, joka ei ole 0: n tai 1: n? Toinen virhe: Käytä "alkaa" ja "loppu" ohjeet sulkea "varten" loop
for (i = 0; i

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back