Auta minua rakentamaan halpa matkapuhelin jammer

• Thread starter tridoshanjay jain
  • Start date
T

tridoshanjay jain

Guest
hi im tridoshanjay Jain ............. Haluan tehdä matkapuhelin jammer vuonna peräti edullinen ... Haluan piiri diag. siitä ........ Pls auttaa ...

hyvin Minulla ei ole kaaviota, mutta voin antaa teille jonkinlaisen käsityksen ... hyvin meidän matkapuhelimet toimivat 1800-2400 MHz Ura bändi ... joten jos vain tehdä piiri, joka osciate tuottaa taajuuksia välillä 1800 ja 2400 MHz sitten signaaleja Palveluntarjoaja ei hyväksy kännykkään kuin teidän signaaleja on vahvempi voima (tietyn alueen), ja tämä sallii nyt muita samalla taajuudella ura päästä lähelle. Ystävällisin terveisin

tarvitset vanhan puhelimen ja avata sen PLL sitten Strobe ylös ja alas FREQ ulostulo TX niin hilloa TX harjoittaja lisää sitten 1kHz DTMF ja ramppi ylös ja alas niin nopeasti kuin mahdollista paremmin on sähkömoottori tyypin häirintä radio on harjat sen armiture roottorin sylinteri kiinteät magneetit ja kelat harjat siirtää kierroksen sisällä sylinterin ja sylinterin on eri kokoja kanavat sitä harjat vain antaa kipinöitä harjat on valmistettu nikkelistä koko sylinteri on valmistettu messingistä ja lisätä antenni on ulkovaippa sylinteri

Ja tarkista mitä muuta se syrjäyttää, ja onko se itse asiassa laillista käyttää sijaintisi ....

mitä erittäin hyviä ehdotuksia ............. Toivoisin oli nämä ideat ......... Siirry Google kirjoittaa kaavio kännykkä jammer niin sinulla on paljon paikkoja etsiä tuumaa ....

Toivottavasti tämä auttaa h ** p: / / www.ladyada.net/make/wavebubble/ *= t

Tarkista tämä [size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 6 minuuttia: [/color] [/size] on joitakin malleja

on monia linkkejä ja tiedostojen Kiinnitysväli, haku Jumissa in foorumi

En tiedä missä maassa olet, mutta se on laitonta käyttää matkapuhelin jammer Yhdysvalloissa.

Olen hankkeen GSM jammer jonka haluan myydä .... se toimii hienosäätää GSM-verkkojen ja en ole testannut CDMA verkkojen sitä ... Jos joku Mumbaista on kiinnostunut ostamaan se voi mail pelissä hallowed_be_thy_name_11 (at) yahoo.co.in [size = 2] [color = # 999999] Lisätty 2 minuutin kuluttua: [/color] [/size] Olen projekti GSM jammer jonka haluan myydä .... se toimii hienosäätää GSM-verkkojen ja en ole testannut CDMA verkkojen sitä ... Jos joku Mumbaista on kiinnostunut ostamaan se voi mail pelissä hallowed_be_thy_name_11 (at) yahoo.co.in [size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 50 sekunnin: [/color] [/size] Olen projekti GSM jammer jonka haluan myydä .... se toimii hienosäätää GSM-verkkojen ja en ole testannut CDMA verkkojen sitä ... Jos joku Mumbaista on kiinnostunut ostamaan se voi mail pelissä hallowed_be_thy_name_11 (at) yahoo.co.in

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back