Auta minua ratkaisemaan yhtälö!

H

hamidr_karami

Guest
Hei kaikki ota ratkaista / INF | | (x ^ (u-1)) * sin (x) dx =??? | / 0 bye

Hei steve10 kiitos siitä / inf z ^ (-u) Pi tiedän | -------- DZ =------------ / 0 1 + z ^ 2 2 * sin ((1-u) * pi / 2) mutta en päätellä sitä. Ole hyvä ja päättelevät sen minulle.

[Quote = hamidr_karami] hi steve10 kiitos siitä / inf z ^ (-u) Pi tiedän | -------- DZ =------------ / 0 1 + z ^ 2 2 * sin ((1-u) * pi / 2) mutta en päätellä sitä. Ole hyvä ja päättelevät sen minulle. [/quote] Yllä on suora lainaus teidän viimeinen viesti. Osaatko lukea sitä? Odotitteko voisin lukea sen? Oletko tosissasi kysymyksesi tai oletko vain pelleily täällä? Joka tapauksessa, olen silti yrittää arvata ja yrittää vastata siihen nyt, mutta ei myöhemmin. Yritä laskea Integroi [z ^ (-u) / (1 + z ^ 2), {z, 0, Infinity}]? On olemassa pari tapaa ratkaista tämän kiinteä. Yksi niistä on kautta infinte tuote synnin [x]. Prosessi on melko pitkä ja, therfore, me unohdamme sen. Helpoin tapa (minulle) olisi käytössään jäännös Lause. Tässä ovat vaiheet: 1. Aseta f (z) = z ^ (-u) / (1 + z ^ 2) (huomaa, -10. Loput vain tarvitaan muutamia algebra-toiminnot. Onnea.

Hi Steve anteeksi ja kiitän teitä siitä. Terveisin

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back