Auta minua remmillä vakautta tarkistaa

M

mike_bihan

Guest
Hei, gurut on säätöteorian: Tarvitsen apua piirin vakautta tarkistaa. Tein pienen signaalin analysointi ja tulee tekemään enemmän ohimenevä simulointi pistämällä nykyinen pulssi osaksi silmukka solmu. Havaitsen vastaus tuomari vaihevara. Se on hieman kuin askelvaste analyysi. Voiko joku saattaa asiakirja sitä? Onko tämä menetelmä voimassa askelvaste analyysi? Miten arvioida vaihe marginaali aaltomuoto ylitys / alitus? Suuret kiitokset, Han

Hyvä Mike, voit tehdä pieniä signaalianalyysi (joka on AC-analyysi) ja tarkista silmukka vaihevara. Jos haluat tarkistaa askel response.there on turha leikkaus silmukka. Muista, että ohimenevää on reaaliaikainen analyysi ja useimmissa tapauksissa, laitat samaa perustaa kuin todellisuutta ohimenevä analyysi. Tietenkin askelvaste, sinun pitäisi nähdä atleast toisen kertaluvun asettuvat lähtö teidän askelsyötteeseen. (Mitä tarkoitan tällä, että sinun lähtö tulisi tyytyä jälkeen 2 piikkiä max). Näin varmistetaan, että piiri on jopa vakaa suljettua olosuhteet samoin. [Size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 9 minuuttia: [/color] [/size] Hyvä Mike, olen varma että tämä asiakirja auttaa ........... Se puhuu piikin ylityksen ja vaihevara. Tämä sopii 2. asteen järjestelmiä, joissa suurin osa piireistä pudota sisään

Mike, kyllä u voisi tehdä sen. mutta mitä en yleensä tee on laitan sarjan RC kanssa impulssi jännitteen kanssa jyrkkä nousu / laskuajat ja huomioi kaikki solmu jännitteet jotta he asettua tyydyttävästi. Älä luota pelkästään AC, u voi olla yllätys. Pistä signaalin eri solmut samaan aikaan tai heti kerralla, kokeile monia erilaisia yhdistelmiä. Ja mikä tärkeintä, ennustaa parasitics (induktanssi, ccpacitance, vastus), ja laita se UR sim ... ehdottoman tärkeää.

Suorita AC analyysi on amplitudi ja vaihe response.find vaiheessa kun saa rinnastaa 0dB, ja laskea vaihevara on suurempi kuin 45 ° tai ei.

Olen kehittänyt menetelmän tarkistaa vaihevara pulssi injektiona. Pls neuvoja, jos sinulla on eri käsitys. Oletan häiritse pulssi injektio on sama kuin askelvaste. Thanks, Han [size = 2] [color = # 999999] Lisätty 2 minuutin kuluttua: [/color] [/size] doc

[Quote = Vamsi Mocherla] Hyvä Mike, voit tehdä pieniä signaalianalyysi (joka on AC-analyysi) ja tarkista silmukka vaihevara. Jos haluat tarkistaa askel response.there on turha leikkaus silmukka. Muista, että ohimenevää on reaaliaikainen analyysi ja useimmissa tapauksissa, laitat samaa perustaa kuin todellisuutta ohimenevä analyysi. Tietenkin askelvaste, sinun pitäisi nähdä atleast toisen kertaluvun asettuvat lähtö teidän askelsyötteeseen. (Mitä tarkoitan tällä, että sinun lähtö tulisi tyytyä jälkeen 2 piikkiä max). Näin varmistetaan, että piiri on jopa vakaa suljettua olosuhteet samoin. [Size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 9 minuuttia: [/color] [/size] Hyvä Mike, olen varma että tämä asiakirja auttaa ........... Se puhuu piikin ylityksen ja vaihevara. Tämä sopii 2. asteen järjestelmiä, joissa suurin osa piireistä pudota sisään [/quote] Vamsi Mocherla: sekä sinun liitteenä doc ja tulot ovat hyödyllisiä. kiitos. Kiinnitin yhtenä pdf tähän menetelmään. Silti minulla ei ole aavistustakaan saada askelvaste on lähellä silmukka. Voin vain tehdä joitakin pulssi injektio ja tarkkailla sen käyttäytymistä siellä. Oletan sen lähellä askelvaste sovitellaan. Thanks, Han

Joten ei tapa pistämällä nykyisen työn arvioinnissa vaihevara? Voit luultavasti Vertaa tulostasi yhdellä käyttäen AC analyysi. Uudessa kadenssi on todella vakautta analyysi, jossa se tekee automaattisesti, ilman taukoa silmukka itse. Kerro meille, jos menetelmä nykyinen injektio on verrattavissa AC analyysi. Olen utelias Thanks

[Quote = ccw27] Joten ei tapa pistämällä nykyisen työn arvioinnissa vaihevara? Voit luultavasti Vertaa tulostasi yhdellä käyttäen AC analyysi. Uudessa kadenssi on todella vakautta analyysi, jossa se tekee automaattisesti, ilman taukoa silmukka itse. Kerro meille, jos menetelmä nykyinen injektio on verrattavissa AC analyysi. Olen utelias Kiitokset [/quote] Olen utelias uuden toiminnon poljento silmukka analyysiin. Onko doc tai käsin sitä? Voitko lähettää sen? Olen vahvistanut menetelmä saada samanlaisia tuloksia kuin AC analyysi. On kuitenkin yksi virhe minun asiakirjassa, aion päivittää sitä myöhemmin. kiitos, Han [size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 1 tunnin 57 minuuttia: [/color] [/size] Päivitetty.

Silmukka vakaus on OK, kun kaikki vaihevara> 0, tietenkin meidän pitäisi käyttää pahin vaihe marginaali.

Hei mike_bihan, Lisää iprobe osaksi silmukka missä yleensä tauko ja ADE valitse STB analyysi ja valitse koetin juuri asetettu. Suorita analyysi kuin sinun olisi AC. Jos ei ole selvää let me know.

mutta mitä en yleensä tee on laitan sarjan RC kanssa impulssi jännitteen kanssa jyrkkä nousu / laskuajat ja huomioi kaikki solmu jännitteet jotta he asettua tyydyttävästi. Älä luota pelkästään AC, u voi olla yllätys. Pistä signaalin eri solmut samaan aikaan tai heti kerralla, kokeile monia erilaisia yhdistelmiä.
Hei, mitä tyypilliset arvot do u käyttää R ja C? Miten paljon impulssi jännite do u pistää? 100mV? Kiitos

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back