Auta minua yksinkertainen simulointi (aikaviive kysymykset)

T

takman

Guest
Minulla on yksi kytkin ja yksi led.When annan '1 'vaihtaa Haluan päälle johti ... Mutta kun sammuttaa kytkimellä haluan johti sammuu 8 sekunnin. Olen tehnyt viiveen kanssa JK flip-flop''mod 8''mutta sitten en tiedä miten ... Auttakaa minua .. (Sen vain simulaation electr.workbench-ole todellinen piiri).

Hyvä ystävä Se riippuu kellotaajuus piiri. Esimerkiksi jos kellotaajuus on 1 Hz (T (kello) = 1 s), voit käyttää tätä piiri:
81_1198198266.gif
[/img] [ img] http://images.elektroda.net/32_1198198311.gif [/img] jossa taajuuden aaltomuoto C kahdeksasosa kellotaajuus = (1 / 8) Hz (T (C) = 8s) osalta : D

kiitos saeidj Tiedän, että ... mutta en tiedä miten se lakkaa toimimasta, kun sammuttaa kytkimellä jälkeen 8 sekuntia?

OK, Lets soita ohjaussignaalia D ideani, tarvitsemme nouseva reuna laukaisee flipflop kanssa valmiiksi alhainen, tietojen korkea, ja kello tulo sidottu D, tämä flipflop ulostulo (signaali E) olisi alhainen unntil kytkin on suuri, se sitten korkea ja pysymään korkealla ... Harkitse saeidj piirros; flipflop kello = CLK ja E (EI d) ja (EI C) aka kello kulkee kun kytkin laukeaa E on asetettu mutta eivät unntil D menee alhainen (kytkin vapautuu) - se freezez up (päättyy), kun C menee korkea jälkeen 8 sekuntia. (C on valmiiksi alhainen) LED-signaali = D tai (e JA (EI C)) Se palaa, kun kytkin on korkea tai (kun kytkin on asetettu, mutta ennen julkaisua laukaisi laskuri on päättynyt) terveisin

miksi ei käyttää yksinkertaista timedelay yksiköitä sanoa lrc piirejä

kiitos Vandelay mutta voi u osoittaa minulle ..... koska i cant ymmärtää erittäin hyvä englanti ..... jos u voisi lähettää minulle piiri .... kiitos kuitenkin.

OK. Kello syöttö menee minun kaavamaisen, counter_clk ajaa kellon panos saeidj n piiri, ja C yhdistää C saeidj n piiri. Minun flipflop setup on vähän karkea, voitaneen tehdä paremmin, mutta se on aikaa kun olen käsitellyt tätä kamaa ... Lähtökohtana on, että E pitäisi pysyä alhainen unntil on asennossa, pitää pysyä korkealla, vaikka kytkin menee pieni ... Simuloi se ja katso, jos haluat tehdä muutoksia, jotta se toimisi. Keskittyä saamaan E signaalin kuin kuvailin. Jos se toimii 1. kokeilla, palkita minua +1 Help: wink:

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back