Auta minua!

L

lila

Guest
Jotta voidaan suunnitella kytketään kondensaattori vahvistimen kanssa saada 10, näytteenottotiheys 10MHz.
1) Miten päättää tiedot siitä
n sisä opamp?(Esim. yhtenäisyys-Gain taajuus, surmasi osuus jne.)
2) Millaisia opamp voidaan helposti suunniteltu vastaamaan tähän pyyntöön.(luokka? kansi-cascode? tai muut).
Nyt käyttää luokan A opamp kanssa 80dB, 350Mhz yhtenäisyys-Gain taajuus, mutta näyttää siltä, ei voi toimia hyvin.Synti aaltomuodossa oli input, kun näytteenotto ja pidä, kolmio aaltomuodossa löytyy ulosottopää.Kuka voi antaa minulle ajatus siitä?kiitos paljon!

Hei, jonka otantataajuus on 10 MHz, sinun olisi vahvistin on GBW noin 30-50 MHz.Se huolehtii asettumisaika.Arkkitehtuuri voisi olla mitään.Mutta mikä on kriittinen on surmasi osuus vahvistimen.Vahvistimeesi olisi surmasi signaalin että kondensaattorit jonkin vaiheen vuorokauden.huolehdittava, että surmasi korko spec.Joskus ihmiset sekoittaa GBW kanssa surmasi korko spec.Sinulla voi olla erittäin suuri GBW mutta jos surmasi rate on huono, tuotos ei kasvaa edelleen rquired aikaa.

Sano, että 10 MHz signaali, signaali on otokseen joka 0.1us.Joten, teidän kääntökulmaa nykyinen olisi voitava periä isoja 1 / 10 tuolloin.

DC voitto on opamp todella riippuu kahdesta asiasta: vaaditun lähellä loop saada tarkkuutta ja lineaarisuuden kytkentäiseen-kondensaattori saada vaiheessa.Jos tarvitset 90dB lineaarisuuden spec tähän saada vaiheessa DC voitto sisäisen OTA olisi vähintään 20 * log10 (10) 90 = 110 dB.

Kolmion tuotoksen teidän saada stge on kolmio, ja lakkaaminen on sinewave muoto ilmaisee, että sinulla on hyvin vahva parittomat jotta harmoninen vääristyminen.Tämä tarkoittaa sitä, että teidän asettumisaika tarkkuus on erittäin huono, todennäköisesti rajoittaa se surmasi oli sisäinen OTA.

Olisi paljon hoitoa, kuinka suunnitella OPAMP kanssa kapasitiivinen kuormitus on SC piiri.Suosituin arkkitehtuuri tämän OPAMP olisi taitettu-cascode tai teleskooppinen vahvistimeen.Älä käytä AB tuotos kuljettajan vaiheessa, jos sinulla on vain puhdas kapasitiivinen kuormitus.

Sinun on myös kiinnitettävä huomiota vahvistimeesi melulle suorituskyky ja varmista, että melu kaistanleveys on hyvin hallinnassa niin, että alias melu ei tule liian merkittävä.Tämä asettaa ylärajan teidän GBW että OTA.

Minusta tuntuu, että huipputason specs r vielä ole kovin paljon selvää .. do u hav virheen specs kanssa u..

Hei.
Olen samaa mieltä opamp741.mikä on ess (virhe) erittely oman piirin.tai teidän pitäisi vähintäänkin antaa tietoja meludirektiivin suorituskyky (SNR) ja jne.
Uskon eritelmät eivät riitä.vaaditun saada teidän opamp riippuu topology olet valinnut ja ESS (vakaassa tilassa virhe).

Terveisin,
EZT

Kiitos paljon!Olen kuitenkin sekoittaa sitä.Mielestäni ehkä näytteenotto freqency on liian korkea, jotta minun piiri.koska 2MHz näytteenottotiheys, ulostulo aaltomuodossa on normaalia.Mutta miten tehdä se työtä 10MHz näytteenottotiheys?
The spec.Sisäastian opamp I käytetään:
Class-A kaksivaiheinen Opamp
80dB DC voitto;
350Mhz yhtenäisyys-voitto-taajuus;
PM = 60;
SR = 400V/us.
VDD = 3.3V.10 DC voitto vahvistin, tulosignaalin Vpp = 0.2V
En tiedä, miten seuraava askel.ehkä SR ei ole vieläkään tarpeeksi, tai ehkä minun pitäisi kokeilla muita topology, kuten taitettu cascode opamp.Mutta sitä ennen, uskon d paremmin löytää syy.
Kuka voi antaa minulle neuvoja tai suosittele mitään varaa Voin viitata?

Älä mene hyvin korkea UGB.Näen, että käytössä on 350 MHz opamp Juoksevaa 10 MHz taajuuksilla.Lämpötehojen melu on erittäin korkea tässä tapauksessa.Joten ei tehdä ylilyönti teidän UGB.Myös siellä on vallan menetystä käynnissä erittäin korkeita taajuuksia.Voit saada karkea arvio on surmasi vaatimuksesta mittaamalla teidän Lähtöjännite vauhdissa.Sano, jos se on 1VP-p ja 1 MHz sinewave, sitten surmasi vaatimuksesta sanoo, että sinun pitäisi voida periä 1 V 1 / 4 aika teidän siniaallolla.Joten, sinun surmasi vaatimuksesta olisi noin 4 V / ls.Turvallisuussyistä emme tekisi se 10 V / ls.

Jos otokseen tietojärjestelmiä.Jos sinulla on 1 MHz sinewave panos ja 10 MHz kello, niin sinulla on 10 näytettä
/ aalto.Mutta sinewave slews todella nopeasti on nolla rajanylityspaikka (tai määrittämätön mode) ja muutoksia hitaasti piikkien.Niin per että laskelma, sinun pitäisi nähdä surmasi oli panos sinewave on nolla rajanylityspaikka.Tämän jälkeen voit nähdä tarvittava aika, että muutos.Se antaa sinulle arvio tuotoksen kääntökulmaa.Useimmiten, jos sinulla on surmasi oli 10 -15 V / ls, sinun ei pitäisi olla ongelma.

Kiitos Vamsi!
Kuten tiedetään, kun sovelletaan suuri signaalin siitä opamp esimerkiksi 1Vpp, yksi panos transistori on opamp sammuu,
toinen on edelleen, joten surmasi korko SR = Iss / Cc.
Mutta vahvistin, haluamme myös saada jännite voitto (Vout / Vin).For exampe saada = 10, mikä tarkoittaa, että 2Vpp tuotos, tulosignaalin on vain 0.2Vpp.tämä tilanne on erilainen saada = 1, surmasi määrin tämä tilanne pitäisi olla korkeampi, jotta se voi vastata pyyntöön.
Nyt korvaus kapasitanssi I käytetään 500ff, hännän virta on 200us.mutta SR (400V/us) näyttää vielä ole tarpeeksi työtä 10MHz näytteenottotiheys (T = 100ns).Miten minun pitäisi tehdä?Se näyttää hieman vaikea lähteä lisäämään saparoa nykyinen.

Jos u oletetaan 0,4% virhe on O / P amp [panos tarkoitettujen on 0,04% <-tarpeeksi hyvä arvo]
ur Gain req on 75dB ja Wcl on 20MHz [UGB 220MHz] ..
ja vaihe marginaali SHD olla lähellä 72 astetta "at Wcl" (unohtaa
n. PM klo UGB)

lue tämä paperi tietää, ur amp on surmasi korko rajoitettu tai UGB rajallinen ..

Plz klikkaa "auttoi minua"-painiketta, jos i todella auttoivat u..

Onnea
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Ur ensimmäisessä vaiheessa nykyisten vaatimusten on:

UGB näkökulmasta: IB1 = Gm * Von / 2 = 11Meg * Cc
SR Perspective: IB1 = 8 VF fs = 160Meg * Cc

Wa!Kuten te huomaatte, meidän tulee lisätä nykyisestä IB vastaamaan
SR vaatimus.Miten me tiedämme, että meillä ei ylilyönti SR eritelmä?

willyboy19 wrote:

DC voitto on opamp todella riippuu kahdesta asiasta: vaaditun lähellä loop saada tarkkuutta ja lineaarisuuden kytkentäiseen-kondensaattori saada vaiheessa.
Jos tarvitset 90dB lineaarisuuden spec tähän saada vaiheessa DC voitto sisäisen OTA olisi vähintään 20 * log10 (10) 90 = 110 dB.Kolmion tuotoksen teidän saada stge on kolmio, ja lakkaaminen on sinewave muoto ilmaisee, että sinulla on hyvin vahva parittomat jotta harmoninen vääristyminen.
Tämä tarkoittaa sitä, että teidän asettumisaika tarkkuus on erittäin huono, todennäköisesti rajoittaa se surmasi oli sisäinen OTA.Olisi paljon hoitoa, kuinka suunnitella OPAMP kanssa kapasitiivinen kuormitus on SC piiri.
Suosituin arkkitehtuuri tämän OPAMP olisi taitettu-cascode tai teleskooppinen vahvistimeen.
Älä käytä AB tuotos kuljettajan vaiheessa, jos sinulla on vain puhdas kapasitiivinen kuormitus.Sinun on myös kiinnitettävä huomiota vahvistimeesi melulle suorituskyky ja varmista, että melu kaistanleveys on hyvin hallinnassa niin, että alias melu ei tule liian merkittävä.
Tämä asettaa ylärajan teidän GBW että OTA.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back