Automaattinen Audio Standby Circuit

J

jellybean

Guest
Olen suunnittelet subwoofer ja haluaisi sisällyttää automaattisesti valmiustilaan piiri automaattisesti kytke se päälle / pois riippuen siitä, onko signaali läsnä vai ei tietyn ajan. Tiedän, että tämä on helppo tehdä mikrokontrolleri, mutta haluan tehdä sen kovempi ja täytä analoginen tavalla. Tiedän, että tämä on piiri olemassa, mutta hämmästyttävän olen vain törmännyt yhtä piiriä verkossa osoitteessa h ** p: / / home.uni-one.nl/hans / joka perustuu 1996 Elektuur artikkeli. En täysin ymmärrä piirin toiminnan (sorry, minun analoginen on ruosteessa) vaikka tiedän, että se vertailuryhmässä ajo puskuri / vahvistin. En voi saada kopion alkuperäisestä piiri, johon se perustui. Oma nopea Multisim simulointi ei todista mitään, vaikka minä juoksen sen uudelleen ja katsoa piiri varovaisempi. Olisin kiitollinen kaikista tulo. Thanks.

En näe kaavamaisen kyseisen Web-sivun (se näyttää olevan rikki), mutta tässä on toinen auto-virta piiri. Se on melko perusteellinen kuvaus siitä, miten se toimii sekä kaavioita. http://sound.westhost.com/project38.htm Toivottavasti se on mitä olet jälkeen.

Kiitos vastauksesta. Löysin juuri tämän piirin liian. Tajusin, että piiri ei ole muuta kuin Ääniaktivoitava kytkin (VOX) ja teki hakua ja tämä asia tuli esiin. Hienotkin sana muutokset eivät tee suurta eroa Web hakutuloksissa.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back