Automaattinen Traffic Light System

S

sliet

Guest
Haluan suunnitella Automaattinen Traffic Light System, jonka olisi määritettävä joukko vahicles on erityisen puolella. esim. ei ole ajoneuvon toisella puolella niin se ei pidä tuhlata aikaa swithing Green-signaali siitä puolella ....... Plz auttaa minua

te shoul dhave anturit tunnistavat traffics ...?? minkälainen rakenne UR lookin varten?? ohjain perustuu tai FPGA / PLD perustuu? Do u on analoginen piiri valmis?

Voit sijoittaa IR anturit, ne tunnistaa joukosta. Olen kaavioita, jos haluat.

Voitko jakaa IR kaavamaisen? Yleensä kadulla on 4 turn silmukan alle Lane ja induktiivinen anturi

Voit käyttää "imageprocessing Technic" ja tämä järjestelmä käyttää CCD-kamera.

Voit käyttää IR anturi jokaiseen kaistaa, aseta se yläpuolella Lane. Kun auto pass, se refelect IR anturi. Ota tämä signaali vertailuryhmässä, voit käyttää lähdön kuin haluat. Kerro minulle IR anturit kaavamaisen

Automaattinen Traffic Light System, jonka olisi määritettävä yleisö ajoneuvojen erityisesti puolella. esim. ei ole ajoneuvon toisella puolella niin se ei pidä tuhlata aikaa swithing vihreä signaali ON tälle puolelle
On olemassa jo joitakin liikennevalo-järjestelmiä, jotka eivät tätä loop-anturit tien. He eivät aina tunnista polkupyöriä niin pyöräilijöille odotettava punaista valoa pitkään.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back