auttaa minua laskea surmasi korko

W

wwwww12345

Guest
Hi all,

I donot tietää, miten surmasi korko tässä asiakirjassa on laskettu.Onko kukaan tiedä, kerro minulle, kiitos!

Surmasi korko on pohjimmiltaan huonontumisen vaikutuksia korkea taajuusvastetta aktiivisen vahvistin johtuu kompensoivien kondensaattori.Surmasi korko johtuu suurin toimitetaan nykyisen käytettävissä latauksen jopa korvaavat kondensaattori.Se löytyy käyttäen kaavaa

slewrate = I (max) / C

Joten, jos sinulla on yhteensä ulostulovirta vähintään 1 ma ja jos korvaavat kondensaattori on 1000 pF, että surmasi korko on

SR = 1ma/1000 pF = 1 V / us

Lisäksi halutaan varmistaa, että surmasi korko> 2 * pi * f * v (peak)
V (peak) on suurin mahdollinen amplitudin signaalin vääristymisen takia kääntökulmaa.

Joten, jos surmasi korko on 0,5 ja taajuus on 20000 Hz, sitten

v (peak) = 0,5 / (2 * pi * 20000) = 3,98 volttia.

Nämä ovat yleisiä suuntaviivoja minulta.

Voit käyttää sitä sinun laskelmat.

Kiitos

Hi tshah,

Kiitos vastauksestanne.
Voitko kertoa minulle, miksi SR> 2 * pi * f * V (peak)?

Tehkäämme tähän ongelmaan.Jos katsomme, että kaavamainen kuin kaksivaiheinen opamp, ensimmäisen vaiheen SR on Ibias / C, kun taas toinen on Itail / Cout.Miten hän voi laskea kaavalla 1?
Voiko joku kertoa minulle?kiitos!

SR: n ensimmäisen diff amp vaiheessa Ibias / C ja se on saada GM toinen vaihe, joka on Itail / Von.Se on kuin Lähtöjännite SR, joka opamp voidaan saada tuotannon vaiheessa, jos tuotannon vaiheessa on saada yli 1.

SR on siniaallolla on 2 * pi * f * V (peak), joten sinun on SR että vahvistin yli SR> 2 * pi * f * V (peak), jotta voidaan välttää suuria vääristymiä (siniaallolla olisi kolmikantaliikenteellä jos SR ole tarpeeksi suuri).

Alex_IC wrote:

SR: n ensimmäisen diff amp vaiheessa Ibias / C ja se on saada GM toinen vaihe, joka on Itail / Von.
Se on kuin Lähtöjännite SR, joka opamp voidaan saada tuotannon vaiheessa, jos tuotannon vaiheessa on saada yli 1.SR on siniaallolla on 2 * pi * f * V (peak), joten sinun on SR että vahvistin yli SR> 2 * pi * f * V (peak), jotta voidaan välttää suuria vääristymiä (siniaallolla olisi kolmikantaliikenteellä jos SR ole tarpeeksi suuri).

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back