auttaa optimoimaan minun Cadsoft Eagle työ

V

vinodquilon

Guest
Tässä esittelen teille minun ensimmäinen vakava käytännön työtä Cadsoft Eagle hyvin yksinkertainen piiri. Katso liite. Auttaa optimoimaan työni osoittamalla mahdolliset viat (jos on) työssäni. Käytin kaavamainen kuin viittaus paikkaan komponentteja. Käytin viiran leveys 0,024 riitä, etsaus? Neljä johdot piirretään komponentti puolella. Mutta tämä on yksipuolinen aluksella. Joten aion liittää suoraan neljä johtoa (ilman juottamalla) on komponentti puolella välillä haluttua pistettä. Kun auto reitti (Suositut suuntiin 1 Top-N / A, 16 Alhaalta *) nämä neljä johdot pysyvät unrouted. Sen manuaalinen reititys on juottamiseen puolella on niin tylsiä kuin risteyksiä. Joten manuaalisesti ohjata ne läpi komponentti puolella. Tämä on lanka hyppää. Onko se hyvä käytäntö? Onko olemassa mitään tarvetta kytkeminen päälle / pois muita kerroksia laitteiden osien ja juottaa puolella? Olen lämpimästi toivottaa kaikki mielipiteet parantaa taitoni Eagle PCB valmistus.

0,024 "= 0.6mm, joka on paljon tarpeeksi suuri. Myös heikkolaatuinen PCB toimittaja pitäisi pystyä hoitamaan 10 sinä. Jos haluat autoroute yksipuolinen PCB kannattaa sammuttaa pintakerros on reititin ja aseta pohja puoli "suuntaan *" - Mielestäni olen jo sanonut, että aiemmin. Sinun pitäisi pystyä reitittämään ilman linkkejä. kuitenkin ICS ovat liian lähellä toisiaan ja 0,024 saattaa olla liian leveä tehdä niin. en ole katsonut yksityiskohta ja kaavamaisen, mutta se on piirretty hyvin hämmentävä tapa. On normaalia orientoitumaan komponentit kaikki samalla tavalla ympäri ja on looginen signaali kulkee (yleensä vasemmalta oikealle). Myös se on yhteinen luodakseen positiivista jännitettä Edellä esitetty negatiivinen jännite. Sinulla on puoli komponentit kääntää 90 astetta ja signaali kulkee alhaalta vasemmalta, ylös & Bock jälleen alas. Sinulla on NPN transistoreja, jotka näyttävät "ylösalaisin" vaikka olet käännä paperi ympäri ja lue legendoja. Keith.

Keith. [/Quote]. SCH ja. BRD tiedostoja ei tukisi tällä foorumilla. Muuten voin liittää niitä on paljon puuttuu hallituksen PDF.

[Quote = keith1200rs] Kokeile zipping niitä ensin. Keith. [/Quote] Tässä ne ovat ...

Minulla ei ole ollut paljon aikaa katsoa sitä, mutta liikkuvat osat hieman sallii autorouter saada vain yhden unrouted lanka. Vuonna reititys PCB saattamisesta komponentteja on erittäin tärkeää. Olen manuaalisesti reitti melkein kaikki minun levyt ja yleensä paikka komponentit ja suuntaamaan niitä, jotta reititys joten en loppujen lopuksi saavuttamaton osia tai huonoja, pitkiä kappaleita. Muuten, hallituksen ja kaavamaisen oli eri nimiä. Oletan juuri nimeksi niitä, koska ne tavallisesti on sama nimi. Keith.

Unohdin mainita - I järjestelemään uudelleen kaavamaisen tavalla, joka mielestäni on helpompi ymmärtää (minulle ainakin:) Keith.

[Quote = keith1200rs] unohdin mainita - I järjestelemään uudelleen kaavamaisen tavalla, joka mielestäni on helpompi ymmärtää (minulle ainakin:) Keith. [/Quote] hyvin suosi

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back