auttaa suunnittelemaan bandgap Voltage viite piiri.

T

triquent

Guest
Yritän suunnitella bandgap jännite viite piiri.(FPC pnpBJT tyyppi) spec.Vdd = 2.5V VOUT = 1.25V Itotal <10uA.Voin suunnitella vastus R1 ja R2 on dVout / dt = 0 ja saat VOUT = 1.25V.Mutta VOUT muutos liikaa Lämpötila, Vdd.Myös PSRR on liian suuri.PSRR =- 40dB jännitteellä.Mutta psrr lähes yhtä 0 at 1GHz.
Kysymykseni on
1) miten suunnitella hankehallinnoinnista vastaavien elinten luona koko?
2) miten suunnitella op_amp koko?
3) miten parantaa VOUT välinpitämättömästi T, Vdd.Ja PSRR?
4) voimme keskustella sen suunnitteluun?miten saada jokaisen transistorien kokoa?Olen uusi aloittelija täysin sekaisin.
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

No, tämä ei ole aivan bandgap.Tämä piiri tekee ptat virran (kt / q) ln (n) / R.

ptat on verrannollinen absoluuttinen lämpötila - se on lineaarisesti kasvaa ja lämpötila.

saadakseen magic jännite, sinun täytyy upottaa tätä virtausta diodi plus vastus.diodi jännite laskee ja lämpötila, joten mittakaavassa vastus peruuttaa kaksi rinteillä antaa tasaista jännitettä huoneen.Se ei voi olla täysin 1.25V, jokainen prosessi on erilainen maaginen jännite - jopa kaksi solua samassa prosessissa voi olla eri jännite on tasainen alue huoneen.

hankehallinnoinnista vastaavien elinten luona koon tulisi olla pitkä ja suuri ottelu.mittakaavassa hankehallinnoinnista vastaavien elinten luona on vdsat = 150mV, ja sinun pitäisi olla OK.enää hankehallinnoinnista vastaavien elinten luona (tai enemmän op-vahvistimen voitto) vähentää herkkyyttä Vdd / PSRR (sama asia).kokeilla OP AMP voitto 55-65dB.enempää, ja sinun on vaikea vakauttaa - ehdotan vain käyttämällä yksinkertaista OP AMP suoritetuista CMOS kirjan.

voit ladata tontti VOUT vs Temp - jonka pitäisi auttaa

Thankd!